środa, 30 października 2019

DT Emi - rękoczyny MUCHOMORKI

Zgodnie z zapowiedzią mamy dla Was dwudzieste drugie wyzwanie z serii "Moja pasja to ..."  
As announced, we have the ... challenge from the series " My passion is..." for you. 

 Nasz dzisiejszy gość to:
Today our guest is: 

  Emi


 Ja / Me
Witajcie :) Mam na imię Emilia i cierpię na syndrom niespokojnych rąk. Niestety jest to nieuleczalne więc ciągle muszę coś dłubać, ciąć, kleić, dziergać, rysować. Pracuję jako grafik komputerowy więc wszystkie manualne prace odprężają mnie po godzinach spędzonych przy komputerze. W wolnym czasie oraz w miejskich wrocławskich korkach czytam książki oraz piszę opowiadanka. Lubię też piec ciasta, szczególnie takie, gdzie można trochę improwizować. Wszystkie swoje wytwory maniakalnie fotografuję. Uczę się żyć pozytywnie i dostrzegać piękno w otaczającym nas świecie.

Hello :) My name is Emilia and I suffer from restless hands syndrome. Unfortunately, this is incurable so I still have to pick something, cut, glue, knit, draw. I work as a graphic designer so all manual work relaxes me after hours spent at the computer. In my free time and in Wrocław's traffic jams I read books and write a story. I also like baking cakes, especially those where you can improvise a little. I photograph all my creations maniacally. I am learning to live positively and see beauty in the world around us.

TU I TERAZ / HERE AND NOW 

Ponieważ jeden blog nie pomieściłby wszystkich moich działań, 
to można mnie znaleźć w kilku miejscach :)

robótkowo: boxemi.blogspot.com
graficznie: emilia-baczynska.blogspot.com
rysunkowo: emq-studio.blogspot.com
słownie: bluekoralik.blogspot.com

INSTAGRAM 01

INSTAGRAM 02 

FACEBOOK

Art Piaskownica / Art Piaskownica

W Art Piaskownicy działam już chyba 3 lata. Jest to mój pierwszy i jedyny DT.  Art Piaskownica poszerza horyzonty i rozwija kreatywność, poza tym świetnie się tu czuję w zespole wspaniałych ludzi, którzy tworzą to miejsce - zarówno projektantki, jak i uczestnicy naszych wyzwań. Tutaj oswoiłam się z pracą z papierami. Zawsze uważałam, że scrapbooking nie jest dla mnie, ale troszkę przymuszona okolicznościami odkryłam w sobie nową pasję.

I have been active in Art Piaskownica for 3 years. This is my first and only DT. Art Piaskownica broadens horizons and develops creativity, besides, I feel great here in a team of wonderful people who create this place - both designers and participants of our challenges. Here I got used to working with papers. I always thought that scrapbooking was not for me, but a little forced by the circumstances, I discovered a new passion.


Moja pasja to... / My passion is... Moje hobby / My Hobby

Moje hobby to przede wszystkim twórczość i często przeplata się z moją pracą :) Ale to też podróże i rośliny, chodzenie po lesie i zbieranie ziół. Często doświadczenia płynące z innych działań wykorzystuję później w twórczości. Ach, no i pasjami kolekcjonuję muchomorki. Głównie są to ozdoby na choinkę - w każdej formie, co roku jeden kupuję, ale i wszystkie inne są mile widziane. Jeden jest nawet w moim twórczym logo :) i od nich pochodzi nazwa Kapelusz w kropki.
Nic zatem dziwnego, że...

My hobby is above all creativity and often intertwines with my work :) But it also travels and plants, walking in the woods and collecting herbs. I often use the experience of other activities later in my creative world. Ah, and I am collecting passions toadstools. They are mainly Christmas tree decorations - I buy one every year, but all others are welcome. One is even in my creative logo :) and the name Hat with dots comes from them. 
No wonder then that ...


... temat dzisiejszego wyzwania brzmi MUCHOMORKI.
...The topic of today's challenge is  

toadstool

Zadanie polega na wykonaniu pracy z muchomorem w roli głównej. 
Interpretacja i technika wykonania dowolna :)

The task is to do the work with a toadstool in the lead role.
Interpretation and technique of execution any :)





Dla wybranej osoby, która oczaruje nas swoją interpretacją tematu będzie w nagrodę zestaw muchomorkowych zawieszek na choinkę - filcowych, szydełkowych i tagowych :)
(kot nie wchodzi w zestaw)


 Zapraszamy do wspólnej zabawy z nami. To będzie wyjątkowy - bo jubileuszowy - rok :)
Na kolejną edycję wyzwania "Moja pasja to..." zapraszamy już 25 listopada!

We invite you to play with us. It will be special - because it's a jubilee year :)
The next edition of the "My passion is..." challenge is on November 25!

 

12 komentarzy:

  1. Emilko , przezdolna babeczko, muchomorkowe tworki, które wyszły z Twoich raczek sa cudne :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wszystkie się nie zmieściły do posta :P

      Usuń
  2. Zachwycające prace, same cuda choćby wyjęte z baśni. Podziwiam. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, muchomorki mają w sobie coś baśniowego :) Dziękuję

      Usuń
  3. Emilko, miłośniczko muchomorów, idź teraz do lasu. Jest tam ich od.... Dużo. A w ogóle to zapisz sie do grupy grzybiarze, gdzie nauczą Cię j jeść. tak, muchomor czerwieniejący jest jadalny. Ale chyba nie miałabym odwagi. Sliczne są te Twoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę je podziwiać niż jeść :D A w lesie faktycznie ich dużo, widziałam, potwierdzam :P

      Usuń
  4. Piękne inspiracje! Postaram się dołączyć do zabawy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne inspiracje!! Uwielbiam muchomory :)). Szkoda, że już wcześniej opublikowałam post z muchomorkową lalką :)) Pokibicuje za to Dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, znalazłam na blogu Panią Muchomor :) Szkoda, że nie łapie się na nasze wyzwanie :D

      Usuń
  6. Matko, ale cudne te Wasze muchomory :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP