niedziela, 7 lipca 2019

Gościnnie Bożena / magiczne chwile - TEMAT "kwiaty"

Zgodnie z zapowiedzią mamy dla Was dwunaste wyzwanie z serii "Moja pasja to ..."  
As announced, we have the eight challenge from the series " My passion is..." for you. 

 Nasz dzisiejszy gość to:
Today our guest is:

Bożena / magiczne chwile

 
Ja / Me
 
Mam na imię Bożena. Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się od 2010 roku. Mój blog nazywał się magiczne chwile. Zaczynałam od techniki decuopage, a skończyłam na robieniu kartek. Obecnie startuję z nowej strony o podobnym tytule;) .. magical moments. Z wykształcenia jestem spedytorem ale pracuję na kopalni z czego bardzo się cieszę;) 
My name is Bożena. I set up my blog in 2010. My blog's name was "magiczne chwile" but now I'm setting up a new blog with an English name "Magical Moments." I started with decoupage and I ended up makig cards. I'm a hauler by profession but I work in a mine, and that makes me happy :)


TU I TERAZ / HERE AND NOW


Art Piaskownica / Art Piaskownica

W Art-Piaskownicy byłam w 2018 roku.
I was in Art-Piaskownica in 2018.

Hobby / Hobby

Moje hobby to fotografia, rower i.. robienie kartek. Jak rower to i fotografia. Aparat jest zemną wszędzie;) a co do kartek.. lubię najbardziej robić kartki z okazji urodzinek;) widzę w nich dużo możliwości.. 
My hobby is taking photos, cycling... and cardmaking. When I ride a bike I take photos. I always take my camera with me - everywhere :) as for cards... I love making them for birthdays. They give so many possibilities...

Moja pasja to... / My passion is...

Pasja tworzenia we mnie tkwi;) obecnie ukończyłam pisać ikonę.
Było to dla mnie wielgachne wyzwanie a zarazem wyzwanie ;) 
Recently I've finished an icon.
It was a big challenge for me :)

Tematem dzisiejszego wyzwania są KAWIATY. 
The subject of today's challenge are FLOWERS.




Na to wyzwanie możecie wykonać kwiaty lub po prostu kwiatka w dowolnej formie i technice. Może być on samodzielną pracą lub częścią jakiejś większej kompozycji, ale powinien stanowić jej główną część. Kwiaty te mogą być płaskie lub trójwymiarowe, wycięte, uszyte, wydziergane czy namalowane. Pełna dowolność!
For this challenge you can make flowers or a flower - in any form or technique. It can be an independend piece of work or an element of a bigger composition, but it should be its main part. The flowers can be flat or 3D, cut out, sewed or painted. It depends on you :)

Bożena / magiczne chwile przygotowała na to wyzwanie pięknie ukwieconą kartkę. 
Do jej stworzenia wykorzystała zestaw 3D Flower Shaping Molds.
Bożena prepared a beautiful cards, full of flowers.
She used 3D Flower Shaping Molds.



I ku inspiracji - prace naszych Projektantek:
And - the work of our Designers:

 Daget-Art


Justyna K.


Zębianka


Inka-art

 


kigabet vel Ki


Zapraszamy do wspólnej zabawy z nami w okresie wakacji.
Będzie mnóstwo fajnych i różnorodnych wyzwań z serii  "Moja pasja to...".
Kolejne wyzwanie rusza już 19 lipca!
 

1 komentarz:

  1. Merci pour ce nouveau challenge et la belle inspiration de la DT.
    Je tente ma chance.
    Bises.
    MaryannG

    Dziękujemy za to nowe wyzwanie i piękną inspirację DT.
    Próbuję szczęścia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP