poniedziałek, 27 maja 2019

Gościnnie Reniferove - Craftuj z natury - DREWNO

Z małym poślizgiem ale...
zgodnie z zapowiedzią mamy dla Was ósme wyzwanie z serii "Moja pasja to..."
As announced, we have the eight challenge from the series " My passion is..." for you. 

Nasz dzisiejszy gość to:
Today our guest is:

Reniferove
 


Ja / Me


Cześć ! Nazywam się Iwona, ale Wy kojarzycie mnie jako Reniferove. Inspirowałam Was przez cały 2018 rok w Piaskownicy i świetnie się przy tym bawiłam. Mediuję wszystko co się da, zwykle jest to rdza i patyna lub leśne klimaty, choć ostatnio coraz częściej sięgam po kwiaty.

Hello !  My name is Iwona, but you know me as Reniferove.  I inspired you throughout the year 2018 in Piaskownica and had a great time at it.  I am mediating everything that is possible, it is usually rust and patina or forest mood, although more and more often I reach for flowers.

TU I TERAZ / HERE AND NOW

Instagram: https://www.instagram.com/reniferove/?hl=pl
Blog: https://reniferove-scrapy.blogspot.com
Facebook: https://www.facebook.com/reniferove/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCLVrIIRzOtaKhFjYj2UhSDA

Art Piaskownica / Art Piaskownica

W Piaskownicy inspirowałam w 2018 roku i głównie przygotowywałam dla Was inspiracje mediowe. Prowadziłam wyzwanie kolorystyczne z rdzą oraz mchem i jak na prawdziwego renifera przystało zabrałam Was do Laponii.

I inspired in Piaskownica in 2018 and mainly prepared mixed media inspirations for you.  I led a color challenge with rust and moss, and as a real reindeer, I took you to Lapland.

Hobby / Hobby

Moje hobby to oczywiście rękodzieło. Kompletnie zatracam się w moim małym świecie i ciężko mi opuścić pracownie. W wolnych chwilach sięgam po aparat i staram się uchwycić codzienne chwile. Zbieram wszystko co się da, przez to zwykle żyję w bałaganie.

Of course, my hobby is handicraft.  I'm completely lost in my little world and it's hard for me to leave the studio.  In my spare time, I reach for the camera and try to capture everyday moments.  I collect everything I can, and I usually live in a mess.

Moja pasja to... / My passion is...

Mixed media, to moja pasja. Tym oddycham i czasem mam wrażenie, 
że w żyłach płynie złota farba zmieszana z rdzą. 

 Mixed media is my passion.  I breathe with this and sometimes 
I feel that gold paint mixed with rust flows in my veins.


Tematem dzisiejszego wyzwania jest DREWNO.
The subject of today's challenge is WOOD.
  

Zadanie polega na wykonaniu dowolnej pracy, w dowolnej formie,
ale głównym jego elementem powinno być DREWNO.
Może to być kawałek deski,
jakieś stare spróchniałe drzewo, kawałek patyk a z lasu, brzozowe krążki...
Czekamy na Wasze pomysły!

The challenge is to do any job, in any form,
but its main element should be WOOD. It can be a piece of a board,
some old decaying tree, a stick and a piece of wood, birch rings...
We are waiting for your ideas!

Tak inspiruje dziś Reniferove. Jak zawsze zaskakuje!
That's how Reniferove inspires today. As always, it surprises you!



I ku inspiracji - prace naszych Projektantek:
And - the work of our Designers:

przygotowała leśny projekt na plastrze drewna
has made a forest inspired project on the slice of wood


Justyna K.
namalowała motyla na drewnie
painted a butterfly on wood


  
 Retro Wariacje
przygotowała winietki na brzozowych krążkach
prepared the vignettes on birch rings


Zapraszamy do wspólnej zabawy z nami. To będzie wyjątkowy - bo jubileuszowy - rok :)
Na kolejną edycję wyzwania "Moja pasja to..." zapraszamy już 30 maja!

We invite you to play with us. It will be special - because it's a jubilee year :)
The next edition of the "My passion is..." challenge is up on 30 May!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP