czwartek, 30 maja 2019

Gościnnie Katasiaczek - scrap / LO / layout

Zgodnie z zapowiedzią mamy dla Was dziewiąte wyzwanie z serii "Moja pasja to ..."  
As we've promised - there's the night challenge from the "My passion is..." series.

Nasz dzisiejszy gość to:
Today our guest is:

Katasiaczek
 

Ja / Me

Część! Nazywam się Kasia, ale internetowo poznacie mnie, jako Katasiaczka. Rękodziełem zajmuję się od 16 lat. Choć już wcześniej tez coś tam tworzyłam. Jestem mamą dwójki wspaniałych dzieciaków: 18-letniego Kuby i 5-letniej Magdusi. Cudowną żoną, cudownego męża i panią dla prawie malamuta Luny. Mieszkam sobie na odludziu wśród łąk i pół.
Hey! My name is Kasia, but you will get to know me online as Katasiaczek. I have been dealing with handicrafts for 16 years. Although I've created something before. I am a mother of two wonderful kids: 18-year-old Kuba and 5-year-old Magdusi. A wonderful wife of a wonderful husband and owner of a dog - Luna. I live in a remote area among meadows and fields.

TU I TERAZ / HERE AND NOW
 
Art Piaskownica / Art Piaskownica

W Art Piaskownicy inspirowałam od samego początku, czyli od marca 2009 roku. Robiłam to przez wiele lat. W sumie nie pamiętam kiedy odeszłam. Ale będzie coś ok 4-5 lat. Piaskownica zawsze była i będzie dla mnie miejscem magicznym, pełnym cudownych inspiracji i fantastycznych ludzi.
I have been inspired in Art-Piaskownica from the beginning, in March 2009. I did it for many years. I do not remember when I left. But probably about 4-5 years ago. The Art-Piaskownica has always been and will be a magical place for me, full of wonderful inspirations and fantastic people.

Hobby / Hobby

O, tu można wiele wymienić... Szydełko, szycie zabawek i aniołów, tworzenie LO, dekorowanie wnętrz, odnawianie mebli, DIY wszelkiej maści, ogrodnictwo, pieczenie ciast, a nawet biżuteria.
Oh, here you can name a lot... Crochet, sewing toys and angels, creating LO, decorating interiors, renewing furniture, DIY all kinds of gardening, baking cakes and even jewelry.

Moja pasja to... / My passion is...

Moją pasją jest fotografia, choć i na nią nie mam obecnie czasu, ale staram się to naprawić. 

Oraz tworzenie LO i albumów.
Photography is my passion, although I do not have time for it, but I am trying to fix it.

And creating LO and albums.

Tematem dzisiejszego wyzwania jest jedna z podstawowych 
form scrapbookingu czyli... scrap / LO / layout.
The theme of today's challenge is one of the basic ones

forms scrapbookingu or... scrap / LO / layout.


Zadanie polega na wykonaniu dowolnego scrapa na papierze lub blejtramie.
Format klasyczny 30×30 cm (12”x12”), lub mniejszy,
może być też A4 lub zupełnie inna kształt np koło, pięciokąt... Tematyka dowolna!
The challenge is to make any scrapy on paper or stretcher.
Classic format 30 × 30 cm (12 "x12"), or smaller,

it can also be A4 or a completely different shape, for example a circle, a pentagon...
Any subject matter!

Przy okazji polecamy bardzo ciekawy artykuł na ten temat ---> klik ...
a kompendium wiedzy znajdziecie na stronie BLOG KREATYWNY ---> klik ...
Natomiast o tym jak stworzyć swojego pierwszego scrapa poczytacie tu ---> klik ...
By the way, we recommend a very interesting article on this topic ---> klik ...
and you will find the compendium of knowledge on the CREATIVE BLOG ---> klik ...
However, you can read about how to create your first scrapy here ---> klik ...

Kasia / Katasiaczek
przygotowała morskie LO:/prepared sea LO:


i minimalistyczny scrap z pieskiem w formacie A4:
and minimalistic scrap with a dog in A4 format:


Nasza załoga też wzięła na tapetę tę formę:
Our crew also took on this form:

Angi


kigabet vel Ki


AnnaMaria


Zapraszamy do wspólnej zabawy z nami. To będzie wyjątkowy - bo jubileuszowy - rok :)
Na kolejną edycję wyzwania "Moja pasja to..." zapraszamy już 25 czerwca!

We invite you to play with us. It will be special - because it's a jubilee year :)
The next edition of the "My passion is..." challenge is up on 25 June!

2 komentarze:

  1. zapewne wezmę udział - uwielbiam tworzyć LO i aż dziw że kiedyś uważałam, że nie jest to praktyczna forma :O
    sama też poczyniłam kilkanaście, jak nie więcej, wpisów blogowych o tej technice - zapraszam osoby żądne wiedzy :) poradnik scrapbookingowy: https://blogkreatywny.pl/podstawy-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy za twoją wiedzę .. chętnych oczywiście odsyłamy i czekamy na twoją prace :)

      Usuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP