sobota, 19 marca 2011

Rycykling #4 PLASTIKOWA BUTELKA

PLASTIKOWA BUTELKA ... jednobarwne, przeźroczyste tworzywo ... które nie koniecznie od razu trzeba wyrzucić do kosza. Po dłuższym zastanowieniu okazuje się bowiem, że można wykorzystać ją wtórnie. Jak ??? To już zadanie dla was :)
 
A PLASTIC BOTTLE - one-coloured, transparent substance...not necessarily to be thrown away after using up the contents. It turns out you can re-use it. How? That's your task
:)


 

Spójrzcie jak nam udało się zmienić pierwotną funkcję plastikowych butelek:
Check out how we managed to change the original function of PET bottles:

Ki - wyczarowała świecznik ...
Ki conjured a candlestick ...
 
 

 Oliwiaen oryginalny pojemnik na ołówki ...
Oliwiaen - an original pen holder ...
 

Anita - flakon ...   
Anita - a vase ...
 

Flora niezwykle kobiecą bransoletkę ...
Flora - a very feminine bracelet ...

 
Na wasze prace czekamy do 28 marca !!!
Zaglądajcie do nas i bawcie się razem z nami :)
We're awaiting your projects through March 28th! 
Come in and join in the fun.


15 komentarzy:

  1. woow!
    niespodziewałam się, że można zrobić takie cuda z butelek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie! Flora zrobiła coś podobnego do mojego pomysłu ;((

    Muszę teraz go zmodyfikować, ale dam radę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły, jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pomysły. to co zrobiła Ki chciałam tak kiedyś przerobić szklane butelki. A czy może być buteleczka po jogurcie, nieprzezroczysta, ponieważ już zaczęłam na niej coś robić..
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. złożenie jest, że ma być plastikowa ... nie ma znaczenia po czym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz swietny blog,zdecydowanie bede tu czesto zagladac,pozdrawiam
    Dorota

    www.jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna edycja z tym recyklingiem, wasze prace też super, ja przesyłam swoją lampę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A już myślałam że nic nie wymyślę, dzięki za te edycję, była niezwykłą inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  9. już zaczynałam się zastanawiać, co mogłabym zrobić z butelki, gdy zobaczyłam pracę Moniś-ki. wygrana jest już w jej rękach, więc pozostaje mi tylko patrzeć z opadniętą szczęką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca Moni-śki jest najlepsza!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram ... ozdoba Moniś-ki zasługuje na najwyższy laur :)))
    Moniś u mnie masz nr 1 w tym konkursie!!!
    Podziwiam Twoj talent :)))
    Pozdrawiam wszystkich :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. dodałam link na swojej stronie:)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP