niedziela, 25 lutego 2018

TECHNIKI "masy plastyczne"

Witajcie :) zgodnie z zapowiedzią dziś bierzemy w obroty
Hello :) as we announced lately, we would like you to take part in our challenge!

MASY PLASTYCZNE
PLASTIC MASSES


A że temat długi i szeroki o czym Wam wspominaliśmy dziś zapraszamy przede wszystkim do oglądania prac. Dodam jeszcze tylko, że na to wyzwanie można przygotować dowolną pracę, ale z użyciem jednej z technik, o której była mowa (masa solna, zimna porcelana, ciastolina, plastelina, modelina (fimo), masa papierowa, masa modelarska, masa korkowa, masa kamienna ... glina).

And that the topic long and wide about what we mentioned you today, we invite you first of all to watch our works. I will just add that any work can be prepared for this challenge, but using one of the techniques mentioned above (salt mass, cold porcelain, dough, plasticine, modeling (fimo), paper pulp, modeling mass, cork mass, mass stone, clay).
 
Naszym dzisiejszym gościem jest Paulina
Our current guest is Paulina




Bardzo jest mi miło, że mogę wystąpić w Art-piaskownicy jako gościnna projektantka. Rękodziełem zajmuję się już od dłuższego czasu. Szukam, eksperymentuję i próbuję różnych technik. W tej chwili najbliższy jest mi decoupage, ale szyję również Tildy, robię ozdoby ze wstążek.

Przyznam szczerze, że temat mas plastycznych, był dla mnie nie małym wyzwaniem. Kiedyś robiłam ozdoby z masy solnej, jednak nie chciałam tego powielać. Miałam ochotę na coś nowego i zaskakującego. Postawiłam ma mix-media i tak powstała smocza skrzynia. Stara plastikowa skrzynka oklejona jest wyciskami z foremek. Wykorzystałam do wycisków masy modelarskie, które następnie pomalowałam i pokryłam woskami.
Wierzch to transfer grafiki.
It's very glad that I can perform at Art-piaskownica as a guest designer. My story with craftworks began a few years ago. I am searching, experimenting and trying different techniques. At the moment decoupage is closest to me, but I also sew Tilda dolls and make ribbons decorations.

I must admit that the theme of the modelling masses was a challenge for me. Once I made ornaments from salt dough, but I did not want to copy my projects. I wanted something new and surprising. I've decided for a mix-media project and the dragon chest appeared. An old plastic box is glued with molds. I used modeling masses, then painted them and covered with waxes. Top of the box is transfer of graphic.



A to już prace naszej drużyny :)
And there are our team's works :)

 glina / clay - Inna
 

masa piaskowa / sand mass - Ki i Kaju



masa solna / salt mass - Anetta L.
 

glina / clay - Inka-art

 

masa papierowa / paper pulp - Ki i Kaju 

 
plastelina / plasticine - Emi


zimna porcelana/ cold porcelain - Zębianka
 

ciastolina / dough - Manufaktura Anety i Iga


 
piasek kinetyczny /
kinetic sand - Daget-Art i Inga


Zainspirowani. to do dzieła. Na Wasze prace czekamy do 24 marca.
Uwaga, uwaga! Bedzie też nagroda - zestaw przydasi od Ki :)

We are waiting for your works until 24th March.
Attention attention! There will also be an award - a surprise from Ki :)


5 komentarzy:

  1. Paulinko, Twoja skrzyneczka zachwyca mnie w każdym calu :) Stworzyłaś coś pięknego. Tyle pracy tu włożone. Gratuluję pomysłu :)
    Cały zespół DT stworzył przepiękne prace i jakże różnymi technikami wykonane !!! Śliczne :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koty Anetty nieodmiennie mnie zachwycają.Pozostałe prace również bardzo inspirujące. Masy plastyczne to ogólnie bardzo przyjemny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzynka jest niesamowita :O nigdy nie widziałam czegoś tak pięknego :o szkoda, że nie ma tutorialu jak powstawał, chętnie bym zobaczyła etapy :) gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skrzyneczka jak nie z tej ziemi jestem nią oczarowana :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP