sobota, 16 września 2017

PODRÓŻE MAŁE I DUŻE - Hawaje - wyniki

Witajcie,
dziękuję wszystkim, którzy zechcieli zabrać się z nami w podróż na drugi koniec świata. Mam nadzieję, że temat podróżniczy przypadł Wam do gustu i kolejne wycieczki przyciągną jeszcze więcej uczestników. Zanim jednak ponownie z nami wyruszycie zapraszam na hawajskie wyniki :)

Pierwsze miejsce oraz nagrodę od sponsora otrzymuje:

Hello,
thank you to all who wanted to come with us on a journey to the other end of the world. I hope you like the topic of travelling and the next trip will attract even more participants. But before coming back with us we invite you to the Hawaiian results :)

The first place and the prize from the sponsor receives:

hubka38
 A oto zwycięska praca:
And here is the winning work:

http://hubka38.blogspot.com/2017/08/wyrwaam-dzis-godzine-dla-siebie.html

Dla Ciebie ogromne gratulacje i banerek:
For you great congratulations and banner:
 

oraz BON:


Zapraszamy do udziału w naszych zabawach!
We invite you to participate in our games!

6 komentarzy:

  1. O matko i córko! W życiu bym się nie spodziewała!!!!! A najlepsze jest to, że dorobiłam do tych kolczyków karteczkę, ale juz po czasie i nie mogłam odżałować, że nie udało mi się jej pokazać.

    Jak ktoś ciekawy, to zapraszam tu: https://hubka38.blogspot.com/2017/09/podniecona.html

    Dziękuję serdecznie za to wyróżnienie!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hubka tym bardziej nagroda słuszna ;) karteczka urocza - dziękujemy, że się z nami nią podzieliłaś ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ja niestety nie wyrobiłam się w czasie i nie zdążyłam ze swoją pracą. A temat byl bardzo fajny;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Ewy. Piękna praca ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP