czwartek, 3 marca 2011

koloroTON #2

Dzisiaj wchodzimy w świat jarzeniówek :) ostra fuksja i agresywna zieleń - czyli nie lada wyzwanie dla wszystkich kraftujących. Przywołajmy tym kolorystycznym krzykiem wiosnę!

Today we're entering the neon lights world. Bold fuchsia and aggressive green - quite a challenge for you crafters. Let's call spring with this colour scream!


Poniżej energetyczna dawka koloru - specjalnie aby Was zainspirować.
See below the energetic dose of colour - especiallyto get you inspired.

Anita

Oliwiaen

Ania-Maria

Ki

Ania-Maria

Kobens



Antilight

Flora

Katasiaczek
Kolorowy poszarpaniec

Czekamy na Wasze prace do 10 marca :) liczymy na Waszą kreatywność i wyczucie koloru.
We're waiting for your creations through March 10th. We're counting on your creativity and colour sense.

11 komentarzy:

ecila pisze...

cóż za eksplozja kolorów! wow!

Zielona pisze...

Oł jeee... przecież te kolory od kilku miesięcy towarzyszą mi każdego dnia ;) Na prawdę świetne połączenie i jestem dumna z tych kolorków ścian w moim sklepie :P Może i mi uda się coś stworzyć na wyzwanie...

milmato pisze...

Fenomenalne kolory, super:)

Pampuch pisze...

Kolorki super , ostatnio za mną chodzą i już mam pracę . Piękne są wasze prace , a kaktusy wprost obłędne :)

jednoiglec pisze...

Mnie też te kolory towarzyszą od dawna. Spodobała mi się większość Waszych prac, ale najbardziej mnie rozbroiły kaktusy - cudne!

antilight pisze...

jednoiglec dzięki :** haha to są poduszki na igły :D

Lili pisze...

no ja już od 2 miesięcy w tych kolorkach.... ale teraz nic nowego nie zrobię, bo się kamyki skończyły:(

na Czterech Wiatrów pisze...

uwielbiam ten róż....

Asia-majstruje pisze...

Kaktusy są po prostu GENIALNE!

Lejdi pisze...

całe mieszkanie mam w tych barwach :) kibicuję naszyjnikowi Asi

Asia-majstruje pisze...

O łał Lejdi, dzięki, ale nie dość, że Twój pomysł z przepisem jest fajny, to sam chłodnik świetnie wpisuje się w wyzwanie! :)