niedziela, 25 lutego 2024

GDT - poznajmy się ...

Witajcie :) Naszą grupę w marcowej edycji KOLORY wesprze 
Hello :) Our group in the March edition of COLORS will support

Handmade by Aga S   

Poznajcie ją i jej twórczość trochę bliżej.
Get to know her and her work a little closer.

Mam na imię Agnieszka, choć zdecydowanie wolę skrót od swego imienia - Aga. Mój drugi świat to Handmade by Aga S. Jestem rodowitą Zarzeczanką, ale mieszkam w niewielkiej miejscowości Mostki położonej w gminie Jarocin. Nie jest to  TEN Jarocin znany z festiwali, lecz jego "imiennik" z Podkarpacia.
My name is Agnieszka, although I prefer the abbreviation to my name - Aga. My other world is Handmade by Aga S. I am a native Zarzeczanka, but I live in a small village Mostki located in Jarocin municipality. It is not this Jarocin known from festivals, but its "nameplate" from Podkarpacie.

Mam wspaniałą rodzinę, która w pełni akceptuje i wspiera moje rękodzielnicze wybryki. W jej skład wchodzi mój mąż- wyrozumiały Grzegorz, oraz dwie córki- ślicznie rysująca Alicja i nieszablonowa Daria. Całości dopełnia moja miłość na czterech łapach- owczarek niemiecki Ares oraz kot Imbir chodzący własnymi ścieżkami. 
I have a wonderful family that fully accepts and supports my handicrafts. It includes my husband- understanding Grzegorz, and two daughters- lovely drawing Alicia and unusual Daria. The whole is completed by my love on four paws - German Shepherd Ares and cat Ginger walking their own paths.

Rękodziełem zajmuję się od ponad 13 lat. Przygodę rozpoczęłam od haftu krzyżykowego. Tworzyłam głównie obrazy i metryczki dla dzieci. Zespół niespokojnych rąk nie dał mi poprzestać tylko na jednej technice. Moje zainteresowania ewoluowały i wzbogaciły się m. in. o haft koralikowy, szydełko, amigurumi, elementy kanzashi oraz sutasz.
I have been doing handicrafts for over 13 years. I started my adventure with cross embroidery. I mostly created images and tags for children. The Restless Hands Syndrome didn't let me stop on just one technique. My interests have evolved and enriched, among others, with bead embroidery, crochet, amigurumi, kanzashi elements and sutash.

Z pewnością nie wiecie o mnie, że jestem z wykształcenia polonistką. Kocham czytać kryminały, ale bynajmniej nie mam zapędów morderczych. Wręcz przeciwnie- uwielbiam pracę z ludźmi. Moim marzeniem jest wykorzystanie swoich pasji w życiu zawodowym, dlatego dążę do spełnienia swoich marzeń i w najbliższym czasie zostanę terapeutą zajęciowym. Trzymajcie kciuki- egzaminy już niebawem ;) Jestem też animatorem czasu wolnego i kocham Bieszczady. Jeśli nie mieliście okazji wędrować po bieszczadzkich szlakach, to koniecznie musicie to nadrobić :)
Surely you don't know about me that I'm a Polish scholar. I love reading crime stories, but I don't have the urge to kill. On the contrary, I love working with people. My dream is to use my passions in my professional life, so I strive to fulfill my dreams and soon I will become an occupational therapist. Keep your fingers crossed - exams are coming soon ;) I am also a free time animator and I love the Bieszczady Mountains. If you haven’t had the opportunity to hike on the Bieszczady trails, then you definitely have to make up for it :)

Instagram: https://www.instagram.com/aga.smutek
FB: https://www.facebook.com/HandmadebyAgaS
Blog: https://handmade-by-agas.blogspot.com/
 

 Nie zapomnijcie. Widzimy się 1 MARCA!
Don't forget. See you March 1st!

1 komentarz:

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP