piątek, 30 sierpnia 2019

DT Zębianka - REFRESHING

Zgodnie z zapowiedzią mamy dla Was osiemnaste wyzwanie z serii "Moja pasja to ..."  
As announced, we have the eighteenth challenge from the series " My passion is..." for you. 

 Nasz dzisiejszy gość to:
Today our guest is:

Zębianka
 



Ja / Me
 
Witajcie:)  Mam na imię Asia, Aśka:) Joanna - mówią do mnie tylko oficjalnie:) Jestem szczęśliwą żoną i mamą  oraz plastyczką. Twórczość jest związana z moim życiem właściwie od najmłodszych lat, jest moją pasją, hobby i pracą.
Hi everyone! My name is Asia, Aśka, though officially they call me Joanna:) I’m a happy wife, mother and artist. I’ve been creative since an early age and being an artist is my passion, hobby and work.

TU I TERAZ / HERE AND NOW

Od wielu lat prowadzę bloga:)
I’ve been running my blog for many years:)

http://pracatworzenia.blogspot.com/

Art Piaskownica / Art Piaskownica

Z DT AP związana jestem już trzy lata i przyznam, że w tak zgranym, kreatywnym i sympatycznym zespole działa się naprawdę z ogromną przyjemnością.
I have been a part of AP team for three years and I must admit that it is a great pleasure to work in such a well coordinated, creative and friendly environment.

Hobby / Hobby

To dla mnie trudne pytanie:)  Poza sztuką oraz wszelakim rękodziełem bardzo lubię piec różne słodkości, gotować, fotografować, zbierać stare przedmioty (szczególnie dobry polski design z lat 60 i 70). Od jakiegoś czasu fascynuje mnie również upcykling.
It’s a difficult question for me. Apart from art and all types of handicraft, I really enjoy baking, cooking, photographing and collecting old items, such as furniture of a good polish design from the 60s and 70s. I’ve also been fascinated with upcycling for some time.

Moja pasja to... / My passion is...

Oczywiście scrapbooking, ale i inne działania twórcze jak chociażby refreshing. Pamiętam jak odnawiałam swoje pierwsze meble, byłam wtedy licealistką. Poszalałam z kolorem, meble były niebieskie z żółtymi przetarciami, do tego fotele 366, na które sama uszyłam nowe obicia i pomalowałam drewniane elementy. W latach 90- tych było to dość ekstrawaganckie, a dzisiaj jest w modzie:)
Of course scrapbooking, but also other creative activities such as refreshing. I remember refreshing my first set of furniture, when I was a high school student. I’ve gone mad with the color, the furniture was blue with yellow abrasions, and I sew new upholstery on 366 armchairs and painted wooden elements. Back in 90s it was quite extravagant, but today it is in fashion.

Tematem dzisiejszego wyzwania jest
REFRESHING
The theme of my challenge to you is
REFRESHING
  
 

Zadanie polega na odnowieniu dowolnego sprzętu/przedmiotu.
(To nie muszą być tylko meble, ale również małe przedmioty godne odświeżenia)
The task is to renew an item or any piece of furniture.
(It can also be small items worth refreshing.)

Refreszing trend polegający na zdobywaniu starych sprzętów i mebli i przywracaniu im nowego wyglądu oraz życia poprzez malowanie, odświeżanie, zmianę tapicerki lub szyb. Co więcej – pojęcie refreszingu odnosi się także do mebli nowych, bo i te możemy przecież przemalować, zmienić im gałki lub ozdobić w dowolny sposób. To opcja idealna dla tych, którzy cenią oryginalność oraz mają problem ze znalezieniem mebla idealnego w sklepowych magazynach.

Refreshing is a trend consisting of acquiring old equipment and furniture and restoring them to the new glory and look by painting, refreshing, changing upholstery. Furthermore - the concept of refreshing applies to new furniture, because we can also repaint it, change its knobs or decorate in any way. This is an ideal option for those who value originality and have trouble finding the perfect piece of furniture in stores.

Ja chciałam pokazać wam trzy moje metamorfozy: stolik, krzesła i szafeczkę biblioteczną.
I want to show you my three metamorphoses: a table, chairs and a library cabinet.




  I ku inspiracji jeszcze praca Emi.
 

Zapraszamy do wspólnej zabawy z nami. To będzie wyjątkowy - bo jubileuszowy - rok :)
Na kolejną edycję wyzwania "Moja pasja to..." zapraszamy już 25 września.

 
We invite you to play with us. It will be special - because it's a jubilee year :)
The next edition of the "My passion is..." challenge is up on 

2 komentarze:

  1. Dobry wieczór, swój organizer zgłosiłam równocześnie na dwa Wasze wyzwania. Czy tak można? Nie doczytałam w regulaminie, że nie...
    Tylko tak właściwie to nie wiem, czy mój organizer z odpadów tekturowych jest formą refreshingu, bo... nie znałam wcześniej tego pojęcia. Czy to częściowo pokrywa się z recyklingiem? Czy też dotyczy tylko rzeczy, które wcześniej funkcjonowały jako inne przedmioty, a teraz zostały przerobione na coś nowego z inną funkcją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj :) można zgłosić jedną prace na dwa nasze różne wyzwania :)

      pod pojęciem refreshingu rozumiemy "odnowienie" strego przedmiotu, rzeczy, nadanie mu "drugiego życia", jednak nie zmienianie, lub tylko częściowo jego funkcji - myślę, że twój organizer bardziej wpisuje się w pojęcie rcyklingu :)

      Usuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP