poniedziałek, 25 lutego 2019

Gościnnie Anett-art - TEMAT "akcesoria do sesji zdjęciowych"

Zgodnie z zapowiedzią mamy dla Was trzecie wyzwanie z serii "Moja pasja to ..."
As announced, we have a third challenge for you from the series "My passion is ..."

Nasz gość to:
Our guest is:

Anett-art


Ja / Me

Cześć, mam na imię Aneta i od ponad 6 lat pasjonuje się rękodziełem. Jestem fotografem, przede wszystkim dziecięcym i noworodkowym i wszystkie akcesoria do sesji wykonuję samodzielnie. Moje zamiłowanie do handmade rozpoczęło się od decoupage, a potem przerodziło się w „miłość” do filcowania na sucho, szydełkowania, robienia na drutach i szyciu.

Hi, my name is Aneta and since 6 years I'm passionate about handicraft. I'm photographer, first of all I photograph children and new born babies and each accessories for sessions I do by myself. My passion to handmade began with decoupage and then transformed to "love" into dry felting, crocheting, knitting and sewing.

TU I TERAZ - gdzie mnie znaleźć? / HERE AND NOW - where do you find me?

FB: https://www.facebook.com/anettartphotoprops/
BLOG: https://anett-art.blogspot.com/
instagram: https://www.instagram.com/anett_art_photoprops/

Art Piaskownica / Art Piaskownica
 
W Art Piaskownicy miałam przyjemność tworzyć od lipca 2015 do maja 2016.
Był to cudny, kreatywny dla mnie czas, za którym bardzo tęsknię.

In Art Piaskownica I had a pleasure to create since July 2015 until May 2016.
It was beautiful, creative time for me, which I miss a lot.

Hobby / Hobby
 
Fotografia...fotografia...i jeszcze raz fotografia ...
z przerwą na „wszelkie robótki ręczne” i czytanie książek.

Photography...photography...and hotography again...
with break for any handicrafts and reading a book.

Moja pasja to... / My passion is...

Fotografia, którą idealnie udało mi się połączyć z filcowaniem na sucho i innymi „robótkami”,
dzięki czemu wszystkie niezbędne akcesoria do sesji, chociażby noworodkowych wykonuję sama.
Robię między innymi  kocyki na drutach, miniaturowe misie filcowane na sucho, szydełkowe
czapeczki czy projektuję i szyje stroje.



Photography which I join with dry felting and other "handicrafts", which helps me prepare any accessories to my photography sessions. Among others I do knitted blankets, tiny dry felted bears, crocheted hat or I design and sew clothes.

Tematem dzisiejszego wyzwania są  
AKCESORIA DO SESJI ZDJĘCIOWYCH
Topic of our today's challenge are 
ACCESSORIES TO PHOTO SESSIONS


Zadanie polega na wykonaniu dowolną techniką jakiegoś akcesoria do sesji zdjęciowej. Może to  być element stroju np. czapeczka, może być maskotka, kocyk, ale także np.  kartkowe zaproszenie na sesję.

The task is to prepare any accessory to photo session with any technique. It could be something to wear on, for example hat, it could be mascot, blanket, but also it could be invitation on photo session made with paper.
 
 
 




Dla zwycięzcy wyzwania Anett-art przygotowała niespodziankę :)
For the winner of the challenge Anett-art prepared a surprise :)

Ponieważ kocham filcowanie zwycięzca otrzyma ode mnie takiego 
miniaturowego misia :) Czekam na Wasze kreatywne prace! 
Pozdrawiam Aneta
Because I love to dry felting the winner receive such a little bear. 
I'm waiting for your creative works! Greetings Aneta


Zapraszamy do wspólnej zabawy z nami. To będzie wyjątkowy - bo jubileuszowy - rok :)
Na kolejną edycję wyzwania "Moja pasja to..." zapraszamy już 25 marca!

We invite you to play with us. It will be special - because it's a jubilee year :)
The next edition of the "My passion is..." challenge is on 25 March!

1 komentarz:

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP