wtorek, 25 lipca 2017

TEMAT - miniaturowy świat - edycja sponsorowana

Witajcie!
Letni, wakacyjny czas, a pogoda nie zawsze sprzyja... Ale czy to powód do zmartwień?
Deszczowe popołudnie można spożytkować na rękodzielnicze zabawy.
Tym bardziej, że mamy dla Was nowe, bardzo inspirujące wyzwanie!

Hello!
Summer, holiday time and weather is not always impress ... But is that a reason to worry? 
Rainy afternoon can be used for handicrafts. Especially since we have a new, 
very inspirational challenge for you!


Zapraszamy Was do świata miniatur - domków dla lalek, makiet i modeli rozmaitych przedmiotów. To doskonała okazja, by choć na chwilę powrócić do czasów dzieciństwa.
UWAGA! Do naszego wyzwania można zgłaszać wszelkie prace mające charakter miniatur, z wyjątkiem exploding boxów, maskotek, ubranek dla dzieci (ubranka dla lalek mile widziane!).
We invite you to the world of miniatures - doll houses, mock-ups and models of various objects. This is a great opportunity to return to childhood for a while.
WARNING! Our challenge is to include any work of a miniature nature, except exploding boxes, mascot, baby clothes (doll clothes are welcome!).

Wyzwanie jest sponsorowane przez Laserowe LOVE.
Do autora jednej ze zgłoszonych prac trafi nagroda:
The challenge is sponsored by Laserowe LOVE.
The author of one of the submitted works will receive the prize:


A teraz pora na inspiracje naszego zespołu:
And now it's time to inspire our team:

ma dla Was suto zastawiony stół:
has a table for you:


zrobiła komplet wypoczynkowy dla lalek:
made a dollset:



stworzyła model aparatu ami:
created a camera model ami:


Mila (DT Laserowe LOVE)
przygotowała ramkę, w której umieściła miniaturową ścianę wiejskiej chaty:
prepared the frame in which she placed the miniature wall of the village hut:



A ja mam dwie prace -
And I have two jobs -

AnnaMaria (DT Laserowe LOVE)
ozdobiłam bazę tekturowego domku (dostępnego w naszym sklepie):
I decorated the base of the cardboard house (available in our shop):


AnnaMaria (DT Art-Piaskownica)
a także pokusiłam się o wykonanie kanapy do mojego domku dla lalek:
I also tried to make a couch for my dollhouse:


do kompletu powstały moherowe poduszeczki:
to the set I made mohair pillows:


Mam nadzieję, że czujecie się zaciekawieni i podekscytowani tematem. 
Na Wasze prace czekamy do 24 sierpnia.
I hope you feel curious and excited about the subject.
We await your work until August 24th.



5 komentarzy:

  1. kiedy byłam dzieckiem uwielbiałam wszystko, co w rozmiarze mini: miałam maleńkie notesiki i ołówki, niewielkie przytulanki mieszczące się w dłoni i małe pudełeczka na jeszcze mniejsze skarby :)... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam miniaturowy świat :) przypomina mi dzieciństwo. Sama już nie bawię się w te "klocki" bo oko i ręka już zawodzi ;) ale z chęcią pooglądam i pozachwycam się zgłoszonymi na wyzwanie pracami :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne maleństwa. Będąc jeszcze dzieckiem, pamietam jak robiłam na szydełku ubranka dla lalki ( miałam taką małą, gdzie wszystkie części ciała były połączone gumką)

    OdpowiedzUsuń
  4. och jej! <3 wyzwanie idealne dla mnie. Nie miałam motywacji do zrobienia krzesełek do domku dla lalek, ale w takiej sytuacji... Zawsze marzyłam o ogromnym na całą ścianę wiktoriańskim domku, ale mam syna więc cóż... ;) zadowolę się dinozaurami

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam do Was maila ze zdjęciami pracy 20.08 i cisza . Chciałam wziąć udział w tym fajnym wyzwaniu , ale zero odpowiedzi . Może moja wiadomość nie dotarła ?

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP