sobota, 7 listopada 2015

GDT - CRAFTmapka - Zębianka

Witajcie w listopadowy jesienny dzień.
Hello in this November, autumn day.
Mamy dziś dla was mapkę autorstwa naszego gościa. Mam nadzieje, że przypadnie 
wam do gustu i że stworzycie na jej podstawie mnóstwo fantastycznych prac.
Today we have a map for you, map designed by our guest.
We hope you'd like it and you will create some fantastic works!


Ale UWAGA tym razem musicie wykonać swoją pracę 
dodatkowo w tonacji monochromatycznej!!!
But we have ONE ADDITIONAL CONDITION!
You work need to be monochromatic!

 

i mapka w całości :) 
here you have a whole map :)


Nasz gość
Our guest is
 Joanna/zębianka



Witam Was serdecznie, mam na imię Joanna, w sieci  znana jako zębianka. Scrapbookingiem zajmuję się od wielu lat, chociaż wtedy jeszcze nie wiedziałam, że to co robię tak się nazywa. Uwielbiam robić kartki, notesy czasem albumy, właściwie cieszy mnie każde rękodzieło. Moje zamiłowanie trwa od dziecka i z nim związałam swój zawód, gdyż jestem artystą plastykiem.
W swoim wyzwaniu chciałam pokazać wam moją kartkę w ramach CRAFTmapki i zachęcić was do działania. Kartka jest w jednej tonacji barwnej, do jej wykonania wykorzystałam moją ulubioną technikę barwienia herbatą. Kwiaty są wycięte z torebek po herbacie ekspresowej, którą wcześniej zabarwiłam kawałki papieru oraz gazę, brzegi papieru postarzyłam brązowym tuszem.

Hi, I warmly welcome you to my project. My name’s Joanna, in the Internet  known as Zębianka. I have been doing Scrapbooking for many years, although at the beginning I didn’t know that it was called like that. I love making cards, notebooks, sometimes albums. Actually I am keen on making all things related to creative arts and crafts. I have had this liking since my childhood so it consequently led me to become a professional artist. 
For this challenge I wanted to show you my card within CRAFTmap and to encourage you to take the initiative. The card is monochromatic, to make it I used my favourite tea  dyeing technique. The pieces of paper and gauze were dyed with tea, to make the edges of paper look old I used brown marking ink. The flowers are cut from the saved dried teabags.


Nasze DT też przygotowało kilka jakże różnorodnych tematycznie prac:
Our DT also prepared some diverse works:

wykonała przybornik na nożyczki
made a toolbox for her scissors
 


Taja
okładkę do notesu clean&simple 
created a cover for a notebook in clean&simple style
 


 Ki
mediowego, mroźnego scrapa ze zdjęciem swojej córeczki 
made a mix-media, frosty scrap with her daughter's photo


Na wasze prace czekamy do 6 grudnia czyli do MIKOŁAJEK! a wtedy... oj będzie się działo, ale o tym za miesiąc ;) a teraz do dzieła. Pamiętajcie, że na podstawie naszej mapki możecie wykonywać prace nie tylko z papieru!!! Ciekawa jestem, czy ktoś wyjdzie poza te ramy?
We wait for your works untill 6th December. It will be St. Nicholas' Day and there will be a lot of fun... but we tell you about this later ;) and now.. off to work. Remeber, you can make a work in any technique according to our map, you aren't limited only to paper! Will you go beyond the paper?

2 komentarze:

  1. Dziękuję Wam bardzo za możliwość udziału w Art-Piaskownicy i fajną zabawę:) A wszystkich zapraszam do działania.

    OdpowiedzUsuń
  2. i my dziękujemy, ze zechciałaś być naszym gościem :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP