czwartek, 1 maja 2014

Przepis na ... #39 KWIATY

Wiosnę aż czuć ... w zapachu, w zmienności pogody ... i widać na łące, w lesie i w przydomowym ogródku. A tam aż roi się od kolorów kwiatów, które coraz bujniej zaczynają kwitnąć. Więc zerwijmy je i udekorujmy nimi dom ... 

A może dla odmiany sami coś wyczarujecie w tym temacie? 
Czy już się domyślacie jak brzmi temat naszego nowego wyzwania? 

tak tak ... KWIATY


Możliwości wiele. Ogranicza was tylko wyobraźnia-zatem do dzieła !!!!!!!

Dawkę inspiracji dostarcza dziś poza składem DT Basia znana wszystkim jako FloraArt. Ona w tym temacie czuje się "jak ryba w wodzie". Sami zresztą zobaczcie. Najpierw jednak kilka słów o niej: 


Jeśli ktoś, parę lat temu powiedziałby mi, że będę zajmowała się tym, czym się teraz zajmuję - byłabym szczerze zdumiona. Choć chyba artystyczne inklinacje miałam zawsze i teraz wiem, że nigdy nie wiadomo kiedy zdobywane w mozole nowe umiejętności przydadzą się. Pamiętam jak dziewczęciem małym będąc ślęczałam nad szydełkowymi słupkami z cieniutkiej nici obrębiając batystowe chusteczki czy próbując ujarzmić starą maszynę do szycia po mojej Babci przerabiałam koszule mojego Taty na modne bluzki. Potem było poszukiwanie i zachwyty decoupage, filcowaniem, scrapbookingiem, biżuterią, fotografią, florystyką i projektowaniem ogrodów. Ciągle staram uczyć się nowych technik, by móc pełniej wyrażać emocje roślinami, papierem, kamieniami, filcem, farbami… Ciągle jednak kręcę się wokół tematów roślinnych i kwiatowych - to moje przeznaczenie. Teraz największą przyjemność sprawia mi i fascynuje projektowanie i wykonywanie kwiatowych ozdób do włosów – kolorowych, wesołych, odważnych, z piórkami, cekinami, koralikami, woalkami – nietuzinkowych i wyjątkowych jak kobiety,  które je noszą. Kiedyś zadano mi pytanie o to jak wyobrażam sobie siebie za 5 lat - czy jest w ogóle możliwe, by na nie odpowiedzieć? Życie potrafi być pełne nieprzewidywalnych zwrotów akcji, a osoby które spotykamy na swojej drodze bywają tak inspirujące, że zamykanie się wyłącznie na realizację planu bywa po prostu wbrew naszej naturze i nudne. Naprawdę chcecie mieć nudne życie??? 


A to już nasze inspiracje:

Ki wydziergała uroczą opaskę dla swojej córeczki ... schemat TU :)

Marysza "ćwiczyła" kwiatki, którymi ozdobiła potem etui na telefon ...

Sagitta zaakcentowała kwiatkiem delikatny obrazek-zawieszkę...

Majstrująca Asia wykonała filcową broszkę ...

Na wasze prace czekamy do końca maja! Nie zapomnijcie o regulaminie wyzwań ;)


1 komentarz:

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP