środa, 1 stycznia 2014

Rękoczyny PODUSZKA (poszewka) - edycja Ki

Witajcie w pierwszym dniu Nowego 2014 Roku! Zapewne większość z Was jeszcze odsypia nocne szaleństwa ...... a my pracowite dziewczyny z DT Art Piaskownicy już nie. Śpieszymy by zapodać Wam nowe wyzwanie, które związane jest właśnie ze spaniem :P Brzmi ono:

PODUSZKA (poszewka)




Dziś gościmy u siebie Anikę Tomaszewką autorka bloga ArtFarma.


Anika tak pisze o sobie:
Tworzę rzeczy z duszą. Moją pasją jest ozdabianie wnętrz unikalnymi, zrobionymi z sercem przedmiotami. Lalki, misie, sowy, kury, motyle, króliki tworzę z potrzeby piękna... Posiadam wykształcenie artystyczne.  Jestem niepoprawną romantyczką wciąż goniącą za szczęściem. Uwielbiam szyć lalki i zwierzątka którymi tworzę własny świat. Moimi pracami chcę dzielić się ze wszystkimi których pociągają niebanalne piękno i oryginalne przedmioty. Moją pracownię nazwałam Artystyczną Farmą w skrócie ArtFarma, to tutaj powstają moje „dzieła”. 

Poniżej praca, którą przygotowała na nasze wyzwanie - poduszka w kształcie domku.


Sagitta uszyła swoje ze starej zasłony - miętowe są zapinane na zamek,


turkusowe na guziki ...

Katasiaczek wydziergała swoją zaledwie w jeden dzień - miszczyni ...


a ja Ki sięgnęłam po materiał kupiony 5 lat temu szyjąc klasyczne poszewki na "jaśki".



Na Wasze prace czekamy do końca miesiąca .......twórczych zmagań !!!

7 komentarzy:

  1. pytanie mam czysto techniczne, czy poduszki mają być "spejlanie uszyte", cos nowego? wczesniej nie publikowanego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli wcześniej zdjęcia poduszek nie były publikowane, to jak najbardziej !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeśli było opublikowane już zdjęcie...?

    OdpowiedzUsuń
  4. to niestety ale się nie liczy ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie! Zaserwowałyśmy pieroga z jagodami. Smacznego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzutem na taśmę - wrzucam poduszkę! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP