poniedziałek, 25 maja 2009

mapka #4 Ani-Marii



Wejdźmy w nowy majowy tydzień z nową zabawą! A dlaczego by nie zabawa z mapką... przecież takie wyzwanie idealnie wpasowuje się w te kapryśne, wiosenne dni. Trochę słonka, trochę deszczu - idealna pogoda na scrapowanie!

W tym tygodniu przygotowałyśmy dla Was typowo LO'sową kompozycję, możecie poszaleć, zero ograniczeń materiałowych, kolorystycznych za to 100% doskonalej zabawy. Tradycyjnie mapkowe interpretacje wykonujemy równolegle z Wami. Linki do prac wklejajcie w komentarzach do tego posta do 1 czerwca.

Let's begin a new May week with a new challenge. Well, why not a map? After all, such a challenge ideally fits into these capricious spring days - a little bit of sun, a drop of rain - wondreful weather to sit and scrap.

This week we have a purely LO scrapmap, you can let yourselves go, neither material nor colour limits, just 100 % excellent fun! As usual, our team interprets the map simultaneously.
Please put the links to your projects in the comments to this post by June 1st.

5 komentarzy:

  1. dzięki, dzięki!!!
    super jest!!!
    Aneczkowa jak nic :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda na taką mapkę, co woła 'zrób mnie, zrób..." :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączyłam się, a co! :))) oto moje próby scrapowania --> http://mojezielonewzgorze.blogspot.com/2009/05/moja-pierwsza-losowa-kompozycja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że termin przesunięty, bo dopiero teraz zdążyłam:
    http://warsztat.pucia.pl/2009/06/02/fiolet-2/

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja

    http://cynkowepoletko.blogspot.com/2009/06/i-jeszcze.html

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP