niedziela, 25 sierpnia 2019

DT Retro Wariacje - TECHNIKI "postarzanie"

Zgodnie z zapowiedzią mamy dla Was siedemnaste wyzwanie z serii "Moja pasja to ..."  
As announced, we have the sixteenth challenge from the series " My passion is..." for you. 

 Nasz dzisiejszy gość to:
Today our guest is:

Retro Wariacje
 

Ja / Me

Cześć! Jestem Iza z Retro Wariacji - chyba mogę powiedzieć o sobie scrapoholiczka. Uwielbiam scrapować, wycinać, kleić, ozdabiać, stemplować, malować, kolorować a ostatnio nawet mediować :D
Hello! I'm Iza from Retro Wariacje and I think that I can describe myself as a scrapoholic girl. I love to scrap, cut, stick, decorate, stamp, paint, colour and recently even I getting to know mixed-media technique :D.

TU I TERAZ / HERE AND NOW 
Zapraszam do mego twórczego światka, które tętni życiem 
(no może w wakacje troszkę mniej intensywnie ;)), oto i moje miejsca w sieci:
BLOG
FACEBOOK
INSTAGRAM

Feel invited to my creative world, which is lively 
(maybe less during the summertime ;)), here my places in virtual world:
BLOG
FACEBOOK
INSTAGRAM

Art Piaskownica / Art Piaskownica

Z Art Piaskownicą jestem związana od początku tego roku i bardzo się cieszę, że mogę tu być w tak zacnym gronie DT i dla tak zacnego grona czytelników prezentować swoje inspiracje. Jest tu bardzo twórczo i przy okazji baaardzo miło.
With Art Piaskownica I'm connected from the beginning of this year and I'm really glad, that I can be here in such an extraordinary DT and to present my inspirations for such extraordinary readers. There is very creative and moreover veeery nice to be here in Art Piaskownica.

Hobby / Hobby
 
Moje hobby to tworzenie, ale też podróże, dobra książka i rower. Wiele radości sprawia mi już samo wyszukiwanie materiałów do rękodzieła, które czasem polega na chomikowaniu wszystkiego co mi wpadnie w ręce. A potem...
My hobby is to create, but also travelling, good book and bike. A lot of happiness for me is searching for ingridients to my handicrafts, which sometimes is simple gathering everything what falls into my hands. And then...

Moja pasja to... / My passion is...
 
...oddaję się pasji tworzenia. W szczególności uwielbiam tworzyć retro prace z postarzanymi elementami - czy to patyna, poszarpanie krawędzi papieru, czy dodanie starego zdjęcia. Dlatego też
...I fall into creative passion. Especially I love to create retro projects with altered elements - with patina effect, delacerated paper or added old photo. That's why...


Tematem dzisiejszego wyzwania jest
POSTARZANIE
  Topic of today's challenge is olden.


 Zadanie polega na wykonaniu dowolnej pracy w dowolnej technice z efektem "postarzania".
Task is to create any project in any technique with olden effect.


  I ku inspiracji jeszcze kilka prac naszych Projektantek:
And some inspirational works from our DT: 

Zębianka
ATC

Zapraszamy do wspólnej zabawy z nami w okresie wakacji.
Będzie mnóstwo fajnych i różnorodnych wyzwań z serii  "Moja pasja to...".
Kolejne wyzwanie rusza już 30 sierpnia.
We invite you to participate in our challenges during holidays.
There are going to be a lot of interesting challenges in the 'My passion is...' series.
The next challenge starts on August 30!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP