niedziela, 25 czerwca 2017

TECHNKI "quilling"

Czas na nasze nowe wyzwanie... czyli Quilling
It's time for our new challenge... Quilling that is.
 

Już wczoraj zdradziliśmy Wam, kto dziś u nas inspiruje. A oto kilka słów od naszego Gościa
Yesterday we've already told you who inspires us today. And here are some words from our guest.

ElizaArt


Mam na imię Elżbieta, w świecie wirtualnym istnieję jako elizaart i prowadzę bloga: elizaart-handmade.blogspot.com. Od najmłodszych lat uwielbiałam rysować, malować, szyć i „ robić coś z niczego”. Kocham tworzyć kartki pełne warstw, kwiatów, dodatków. Wciąż uczę się czegoś nowego i rozwijam swój warsztat. Próbowałam wielu technik rękodzielniczych: decoupage, scrapbooking, paverpol, Pergamano,Quilling. Najbardziej jednak skradł mi serce pergamin i quilling.Tworzę z pasją, a moim natchnieniem jest natura, piękno otaczającego mnie świata - głównie kwiaty i motyle, które staram się wiernie odtworzyć techniką- quillingu zwijając mnóstwo kolorowych paseczków i sklejając je w całość. To świetna zabawa, spokój i masę satysfakcji.
My name is Elżbieta , in the virtual world I exist as elizaart, and I create a blog: elizaart-handmade.blogspot.com. Since my childhood, I've liked to draw, paint, saw, and do "something out of nothing". I love to create cards full of layers, flowers and ornaments. I am constantly learning new things, and developing my workshop. I've tried many craft techniques: decoupage, scrapboooking, paverpol, Pergamano, Quilling. But, I fell in love with pergamin and quilling the most. I create with passion, and my inspiration is nature and beauty of a surrounding world- mostly flowers and butterflies, that I try to accurately recreate with quilling technique- rolling lots of colorful stripes and gluing them into the one.  It's a great fun, a peace and a great satisfaction.

Ela specjalnie dla Art-Piaskownicy przygotowała kartkę.
Ela prepared a wonderful work specifically for Art- Piaskownica.
 

Emi


 Zębianka


 Angi


Daget-Art



Na Wasze prace czekamy do 24 lipca!
We are waiting for your works untill 24th July.



3 komentarze:

  1. Wszystkie prace świetne, ale mistrzyni jest tylko jedna! Wow! Wow! Wow! Ela! Szczęka mi opadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że wcześniej nie wiedziałam o wyzwaniu,teraz już że tak powiem''pozamiatane'',ale jeśli mielibyście ochotę zobaczyć co udało mi się wyczarować quillingiem to zapraszam :) http://gosialkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Maøgorzata zawsze możesz zrobić coś nowego - zapraszamy do wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP