sobota, 8 kwietnia 2017

EKO Art - gazeta

Witajcie,
Hello,

dziś po raz kolejny zmierzymy się z recyklingiem. Nie wiem, jak u Was, ale u mnie non-stop przewalają się kilogramy gazet. Służą mi one zazwyczaj jako podkłady do malowania, ale przecież to bardzo fajny materiał do kreatywnego tworzenia. W związku z tym dziś zapraszam Was na gazetowe wyzwanie - dajmy gazetom nowe życie! 
Today we will be dealing with recycling again. I don't know if you do to, but I always have tons of newspapers coming through my house. Usually, they serve me as an underlay for painting, but if you think about it- it's an awsome material for creative work. Therefore, I'm inviting you for a newspaper challange- let's give newspapers a brand new life!



A oto jak poradził sobie z tym nasz TEAM:
And here is how our TEAM dealt with it:

przygotował gazetowe wielkanocne jajo


zrobiła koszyczki z papierowej wikliny
 

Dla osób które wezmą udział w wyzwaniu przygotowaliśmy zestaw digi :)
We prepared a digi set for the ones that will partake in this challange.
 

Na Wasze prace czekamy do 6. maja.
We wait for yours works untill 6th. May.

5 komentarzy:

  1. Ja dla odmiany wcale nie mam gazet do recyklingu; sama nie czytuję a Córcia nieliczne kolekcjonuje. Dlatego pasuję, ale chętnie poprzyglądam się na prace innych

    OdpowiedzUsuń
  2. Супер-завдання! Дуже цікаве і креативне!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najlepszy pomysł na wykorzystanie starych gazet ! koszyczki http://komodapomyslow.blogspot.com/2016/09/co-zrobic-z-gazet-koszyczki-z.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne inspiracje :*
    Napewno coś zgłosze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama nie mam już w domu gazet. Moim czasopismem jest internet.
    Moje serce skradł biały koszyk z szarfą w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP