środa, 15 marca 2017

URODZINOWA FOTOgra - poznajmy się ...Zębianka


Dobry wieczór! Na koniec przyszła pora na moje zwierzenia,
jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do lektury:)
Good evening :)
In the end it's time for my story so if you're interested- carry on.




Mam na imię Joanna, jednak wszyscy mówią na mnie Asia, w świecie internetu znana jako Zębianka:) Mój drugi świat to blog pracatworzenia.blogspot.com, który prowadzę od kilku lat i na którym pokazuję moje pasje i wytwory. Prowadziłam również bloga zebianka.blogspot.com, gdzie pokazywałam moje zamiłowania fotograficzne, niestety z braku czasu zarzuciłam go. Pochodzę z Sosnowca, jednak od siódmego roku życia mieszkam w najwyżej położonej miejscowości w Polsce - Zębie koło Zakopanego, skąd wywodzi się rodzina mojego taty. Górale mówią, że jestem mieszańcem :) góralko-zagłębianką:) Moja rodzina.....Los obdarował mnie fajnym mężem, który ma wiele pasji, bliskich również i mi. Niespełna rok temu na świat przyszedł nasz synek, który jest teraz całym naszym życiem. Obecnie jestem etatową mamą i mimo tego, że czasem padam ze zmęczenia, cieszę się z tego, że mogę się tak czuć:) Mamy jeszcze naszą kochaną, wiekową już labradorkę Ferę. Z wykształcenia jestem Magistrem Sztuki z zakresu edukacji artystycznej, krytyki i promocji sztuki oraz rzeźby po poznańskiej ASP.  Pracuję jako nauczyciel, prowadzę warsztaty dla dzieci, działam w kręgach artystycznych, biorę udział w wystawach i konkursach. Moją wielką pasją jest szeroko pojęta sztuka, a właściwie proces twórczy:) najwięcej rysuję, maluję, fotografuję, czasem projektuję wnętrza, odnawiam stare meble. Obecnie prym w moich działaniach twórczych wiedzie scrapbooking, szycie, decoupage…… Tego o mnie nie wiecie.......Bardzo lubię gotować, a szczególnie piec słodkości, uwielbiam twórczość Krzysztofa Kieślowskiego oraz filmy na których trzeba myśleć:) Jestem typem zbieracza…uff i tu łatwiej byłoby napisać czego nie zbieram:) Mam ogromny sentyment do przedmiotów z PRL-u. Bliskie są mi również tematy proekologiczne. Jestem życiową optymistką:)

My name is Joanna but everybody calls me Asia. In the world of the internet I am known as Zębianka :) My other world is a blog called pracatworzenia.blogspot.com which I've been running for a few years now. I show my passions and work in there. I used to have another blog- zebianka.blogspot.com where I was showing my photographic adventures, unfortunately I droped it due to lack of time. I come from Sosnowiec but since I've been seven years old I've been living in Zęba near Zakopane which is the highest placed town in Poland. My father's family comes from there. Mountaineer say I am a mixture :) My family... Fate has given me an awsome husband, with whom I share a lot of passions. Almost one year ago our son came to this world, and he has been a whole world to us ever since. Currently I am a full-time mom and although sometimes I'm exhausted , I'm also really happy I can feel this way :). We also own our lovely, old labrador- Fera. I have a Master of Arts degree in 'artistic education, critics and promoting art and sculpture' from Academy of Arts in Poznan. I work as a teacher, run workshops for children and I am active in artisitic circles , partaking in different competitions and exhibitions. My great passion is art in a broad sense, particularly creative process :) I mostly draw, paint, take pictures but sometimes I design interiors and renovate old furniture. Currently I spend most of my time doing scrapbooking, sawing and decoupage. The thing you don't know about me... I like to cook very much, especially bake sweets. I adore Krzysztof Kieślowski's work as well as movies on which you have to think :) I am collector type.. It would actually be easier to list things I do not collect :) I am very sentimental about objects from PRL (Polish People's Republic). Proecological matters are close to my heart. I am optimistic about life :)




 ---

Dla przypomnienia zasady wyznania. Zadanie polega na stworzeniu 
kolażu zdjęć (minimum3), na których pokażecie nam się z innej strony.
 Zdjęcie te muszą być nowe, nie publikowane wcześniej na Waszym blogu.
 Linkujemy do "żabki" pod dowolnym postem,
 który pojawi się na naszym blogu przez następne trzy dni.

As a reminder: a challenge is to make a collage of pictures (at least three) that will show 

us another side of you. Pictures have to be new, yet unpublished on your blogs.

„Jestem scraperką, ale nie tylko … poznajmy się”

Dodatkowo wypełniamy krótką ankietę: 

1. mam na imię ... + nick ...
2. mój drugi świat to ...(nazwa bloga/strony www)
3. pochodzę/jestem rodowitą (...) mieszkam (...)
4. moja rodzina to (pełna dowolność opisu)
5. etatowa (...) z wykształcenia (...)
6. moją wielką pasją jest ... (kilka słów o tej pasji)
7. tego o mnie nie wiecie (podać inne pasje, zainteresowania, napisać o czymś, co nas zaskoczy)   
Kopiujemy ją, uzupełniamy i umieszczamy w swoim poście wraz z kolażem zdjęć. 
(Nie ma obowiązku wypełniania jej w całości.
Pytanie, na które nie chcecie odpowiadać możecie po prostu pominąć.
"I am a scrapper, but not only.. .let's meet" 

Additionally we fill in short form: 

1.      My name is... (+ nick) 
2.      My other world is.. (name of your blog or website) 
3.      I come from(...) I live in (...) 
4.      My family is (unrestricted description) 
5.      I work as(... )I have  a degree in (...) 
6.      My great passion is ...(a few words about it) 
7.      Something you don't know about me yet (other passions, interests or something surprising)
We copy the form, fill it in and publish it in our post along with a collage of pictures.
You don't have to respond to every question.


https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.socialdruk.pl%2F&h=ATNHBLkGdkxEoFmeVEydzcN92Rjc_eiYTqA-ETnyvnpt_cJYIrTH3GwI1e7wBcIBImv7SKY3wRPWLxSKV4aGZQseECp1OIFJVwb10GKYE-XgIkfn9MyYMPAQwHeWskAZnvtsvg

A skoro to urodzinowa zabawa to jest i niespodzianka czyli nagroda!
Sponsorem wyzwania jest SocialDruk . Do wygrania jest jeden z zestawów 
(do wyboru: miniprinty, memoprinty, duże kwadraty lub małe kwadraty). Nagrodę 
otrzyma osoba, która zaprezentuje nam najciekawszą fotograficzną interpretację tematu.


Since it is anniversary game, there is a surprise – a prize to win!
Challenge is sponsored by SocialDruk and the prize is one of the sets. You can choose: 
miniprints, memoprints, large or small squares The prize will go to a person that will manage to present the most interesting photographic interpretation of a given subject.

4 komentarze:

  1. Pozdrawiam Sosnowiczanke z Góralską naturą <3 Ja urodziłam się w Karkonoszach :) naście lat mieszkałam w Sosnowcu na Zagórzu :) uczyłam się w Sp 39. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię poznać. Proces twórczy to też na pewno to co lubię, choć czasem mi mówią, że więcej czasu coś robię niż na tym zarobię. No ale co zrobić jak liczy się jakość ;) Też uwielbiam gotować, choć akurat od tej drugiej strony - czyli dania obiadowe, a nie słodkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Привет , Joanna ! Рада знакомству с тобой !
    Интересные у тебя увлечения . Особенно понравилось то , что ты любишь выпекать сладости ! Меня на кухню ничего не сможет заманить , даже вкусняшки ))
    Счастья вам и вашей молодой семье ! Здоровья малышу :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam słodkości, piękne fotki

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP