wtorek, 14 marca 2017

URODZINOWA FOTOgra - poznajmy się ... Emi

Dzień dobry :)
Pozwólcie, że i ja się przedstawię, aczkolwiek mówienie o sobie zawsze przychodzi mi z trudem.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie jeśli zacznę kręcić i kluczyć ;)
Good morning :)
Let me introduce myself, althoug speaking about myself is not easy for me. 
So I  hope that you will forgive me if I start to spin and dodge ;)


Mam na imię Emilia, ale często znajomi ułatwiają sobie życie i skracają moje imię do Emi. Ponieważ nie mam nic przeciwko temu więc czasem sama się tak podpisuję, szczególnie w internecie :) Zdecydowanie jednak nie toleruję, gdy ktoś mówi do mnie Emila, bo to dwa różne imiona - wybaczam tylko jednej osobie, która jest niereformowalna, ale łączą nas długie lata przyjaźni ;p Gdybym miała was zabrać do mojego drugiego świata, to daleko byśmy nie powędrowali, bo u mnie wszystko kręci się wokół takiej, czy innej twórczości :) Ale nogi mogłyby i tak was zaboleć, bo jestem posiadaczką..e... 6 blogów! Jak łatwo się domyślić niezbyt systematycznie je prowadzę :P Najwięcej czasu spędzam ostatnio w moim pudełku zwanym Kapeluszem w kropki, drugie miejsce pod względem wpisów zajmuje szkicownik. Najwięcej za to postów niedokończonych czeka na publikację w Błękitnym koraliku, którego nazwa nawiązuje, do mojej ukochanej książki z dzieciństwa :) No i jest zakurzony ostatnio wrocławski blog :), który powstał, gdy przeniosłam się do Wrocławia. Pochodzę bowiem z okolic Wielunia. Zakochałam się jednak we Wrocławiu, a potem w jednym z tutejszych mężczyzn i zostałam na Dolnym Śląsku. Moja rodzina nie jest idealna, ale kocham, to co mam :) plus dwa koty. W założeniu miał być jeden, ale się rozmnożył i Młodego nikt nie chciał więc został z nami :) Na szczęście taka sytuacja już nam więcej nie grozi :P Z wykształcenia jestem Magistrem Sztuki i można by powiedzieć, że pracuję w zawodzie. Dyplom robiłam z grafiki warsztatowej obecnie przesiaduję przy grafice komputerowej. Moja wielką pasją są miniatury i lalki. I wciąż brakuje mi czasu, by poświęcić im należytą uwagę. Tego o mnie nie wiecie ... jestem miłośniczką kaktusów i sukulentów. Wprawdzie kocham wszystko, co zielone, ale nic mnie tak nie cieszy jak widok kwitnącego kaktusa :) Swego czasu miałam niezłą kolekcję, niestety trochę skarlała przez różne przeprowadzki, ale zaczynam ją powoli odbudowywać.

My name is Emilia but my friends are making their lives easier and call me Emi. Because I don't mind at all I often sign myself this way , especially on the internet :) I do not tolerate when someone calls me Emila as these are two different names- there is only one person who can get away with it,but we have been friends for years ;p. If I was to take you to my other world, we wouldn't go so far from here, as in my world everything revolves around creating something -one way or another :) Our legs could hurts though as i run..eh.. 6 blogs! As you can imagine I am not doing it really regularly :p Lately I spend the most time in my box called "polka-dot hut" ("kapelusz w kropki"), and a second place in regards of a number of posts is "sketchbook ". The biggest number of unfinished posts is waiting for publication on " Blue bead" ("Błękitny koralik" )which name ties to my favourite childhood book:) And there is- lately dusty -"wroclaw blog" ("wrocławski blog" :) which was created when I moved to Wroclaw. I come from around Wieluń. My family is not perfect but I love what I have :) plus two cats. It supposed to be one but it multiplied and because no one wanted a young one, he stayed with us :) Fortunately, situation like this, is no longer a threat to us :P I have a Master Degree in Arts and you can tell that I work in my field. I earned my diploma in workshop graphic and I've been lately into computer graphic.My great passion are miniatures and dolls, but I constantly lack in time to give them proper attention. The thing you still don't  know about me is that I am a cactuses and succulents lover. Although I love everything that is green, nothing makes me as happy as a sight of  a blooming cactus :) Back in the days, I owned quite a collection, unfortunately most of it withered away due to various movings, but I am starting to slowly rebuild it.
 
A teraz niech przemówią zdjęcia!
And now- let the pictures speak !
 

 ---

Dla przypomnienia zasady wyznania. Zadanie polega na stworzeniu 
kolażu zdjęć (minimum3), na których pokażecie nam się z innej strony.
 Zdjęcie te muszą być nowe, nie publikowane wcześniej na Waszym blogu.
 Linkujemy do "żabki" pod dowolnym postem,
 który pojawi się na naszym blogu przez następne trzy dni.

As a reminder: a challenge is to make a collage of pictures (at least three) that will show 

us another side of you. Pictures have to be new, yet unpublished on your blogs.

„Jestem scraperką, ale nie tylko … poznajmy się”

Dodatkowo wypełniamy krótką ankietę: 

1. mam na imię ... + nick ...
2. mój drugi świat to ...(nazwa bloga/strony www)
3. pochodzę/jestem rodowitą (...) mieszkam (...)
4. moja rodzina to (pełna dowolność opisu)
5. etatowa (...) z wykształcenia (...)
6. moją wielką pasją jest ... (kilka słów o tej pasji)
7. tego o mnie nie wiecie (podać inne pasje, zainteresowania, napisać o czymś, co nas zaskoczy)   
Kopiujemy ją, uzupełniamy i umieszczamy w swoim poście wraz z kolażem zdjęć. 
(Nie ma obowiązku wypełniania jej w całości.
Pytanie, na które nie chcecie odpowiadać możecie po prostu pominąć.
"I am a scrapper, but not only.. .let's meet" 

Additionally we fill in short form: 

1.      My name is... (+ nick) 
2.      My other world is.. (name of your blog or website) 
3.      I come from(...) I live in (...) 
4.      My family is (unrestricted description) 
5.      I work as(... )I have  a degree in (...) 
6.      My great passion is ...(a few words about it) 
7.      Something you don't know about me yet (other passions, interests or something surprising)
We copy the form, fill it in and publish it in our post along with a collage of pictures.
You don't have to respond to every question.


https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.socialdruk.pl%2F&h=ATNHBLkGdkxEoFmeVEydzcN92Rjc_eiYTqA-ETnyvnpt_cJYIrTH3GwI1e7wBcIBImv7SKY3wRPWLxSKV4aGZQseECp1OIFJVwb10GKYE-XgIkfn9MyYMPAQwHeWskAZnvtsvg

A skoro to urodzinowa zabawa to jest i niespodzianka czyli nagroda!
Sponsorem wyzwania jest SocialDruk . Do wygrania jest jeden z zestawów 
(do wyboru: miniprinty, memoprinty, duże kwadraty lub małe kwadraty). Nagrodę 
otrzyma osoba, która zaprezentuje nam najciekawszą fotograficzną interpretację tematu.


Since it is anniversary game, there is a surprise – a prize to win!
Challenge is sponsored by SocialDruk and the prize is one of the sets. You can choose: 
miniprints, memoprints, large or small squares The prize will go to a person that will manage to present the most interesting photographic interpretation of a given subject.

3 komentarze:

  1. Hej, miło cię poznać. Też uwielbiam kaktusy, szczególnie za to, że są łaskawe i nie narzekają na moje niesystematyczne podlewanie. Zazwyczaj tylko zapominam, że po czasie się rozrastają i jak kupie malutkie i zapakuje parę do jednej doniczki (lubię schodkowe połączenia) to potem mam problem żeby je rozsadzić bez kłucia palców :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Привет , Эмилия ! Интересно было узнать , что тебе нравятся кактусы и суккуленты ! И я тоже люблю эти растения , но из-за частых переездов пришлось отказаться от этого . Мои кактусы не цвели , зато у мамы один толстый кактус к моему приезду к ней в гости всегда начинает активно цвести , жаль что отцветает он быстро , всего пару дней :))
    Отличного настроения и добрых весенних впечатлений !

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty maja to do siebie, ze często przyprowadzają przyjaciół 😄 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP