poniedziałek, 13 marca 2017

URODZINOWA FOTOgra - poznajmy się ... Anetta L.

Dobry wieczór:)
Wieczorową porą przyszła kolej na moją opowieść o sobie. 
Jeśli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam do lektury...
Good evening :)
As an evening comes along, here is my turn to tell a short story about myself. 
If anyone is interested- carry on reading...
 

Mam na imię Anetta i prowadzę blog z kreatywną twórczością - Jamiołowo.
Pochodzę z Dolnego Śląska, ale obecnie mieszkam w małym miasteczku w Wielkopolsce.
Moja rodzina to ja, mój mąż, prawie 12-letni syn i stwory, czyli 7-letni york i 25-letnia żółwica... O...wykształcona to ja jestem :)) Jestem magistrem filologii polskiej, resocjalizacji i socjoterapii. Mam też podyplomówki i tytuł technika :)) Pracowałam na etacie w każdym z wyuczonych zawodów...
Moją wielką pasją jest ...pasji mam wiele, ale zawsze fascynowała mnie literatura, sztuka, ale z gatunku sztuki użytecznej, rękodzieło, historia itd...
Tego o mnie nie wiecie - lubię podróże bliskie i dalekie -szczególnie z historią w tle. Uczę się języków obcych z różnym skutkiem :)) Lubię kwiaty, ptaki i  wszystkie zwierzęta duże i małe... Moją pasją jest frywolitka. Z natury jestem romantyczna i z lekka melancholijna, stąd pewno moje ciągoty w kierunku shabby chic. A scraperka ze mnie raczej marna, ale trudno -nie ma ludzi doskonałych :))

My name is Anetta and I am running a blog with creative work, called Jamiołowo.
I come from lower Silesia, but currently I'm living in a small town in Wielkopolska.
My family includes me, my husband, almost-12-years-old son and the Creatures- a 7 years old york and a 25 years old turtle...
oh.. I AM educated :)) I have a Master Degree in polish philology, resocialization and sociotheraphy. I have also finished a few post-graduate studies and I have the title of technician :)) I used to work in all of mentioned fields...
My great passion is... I have plenty od passions, but I've been always fascinated by literature, art, particularly the applied art, as well as all kinds of handicraft, general history and others...
Something you don't know about me.. I like traveling- far and near- especially with history in the background. I study foreign languages- with different results :)) I like flowers, birds and all animals small and big. My passion is tatting (frivolite). I am romantic and slighlty melancholic by nature hence, propably, my  inclinations towards  a shabby chic. I'm not particularly good at scrapping though-but well- no one is perfect :))



 ---

Dla przypomnienia zasady wyznania. Zadanie polega na stworzeniu 
kolażu zdjęć (minimum3), na których pokażecie nam się z innej strony.
 Zdjęcie te muszą być nowe, nie publikowane wcześniej na Waszym blogu.
 Linkujemy do "żabki" pod dowolnym postem,
 który pojawi się na naszym blogu przez następne trzy dni.

As a reminder: a challenge is to make a collage of pictures (at least three) that will show 

us another side of you. Pictures have to be new, yet unpublished on your blogs.

„Jestem scraperką, ale nie tylko … poznajmy się”

Dodatkowo wypełniamy krótką ankietę: 

1. mam na imię ... + nick ...
2. mój drugi świat to ...(nazwa bloga/strony www)
3. pochodzę/jestem rodowitą (...) mieszkam (...)
4. moja rodzina to (pełna dowolność opisu)
5. etatowa (...) z wykształcenia (...)
6. moją wielką pasją jest ... (kilka słów o tej pasji)
7. tego o mnie nie wiecie (podać inne pasje, zainteresowania, napisać o czymś, co nas zaskoczy)   
Kopiujemy ją, uzupełniamy i umieszczamy w swoim poście wraz z kolażem zdjęć. 
(Nie ma obowiązku wypełniania jej w całości.
Pytanie, na które nie chcecie odpowiadać możecie po prostu pominąć.
"I am a scrapper, but not only.. .let's meet" 

Additionally we fill in short form: 

1.      My name is... (+ nick) 
2.      My other world is.. (name of your blog or website) 
3.      I come from(...) I live in (...) 
4.      My family is (unrestricted description) 
5.      I work as(... )I have  a degree in (...) 
6.      My great passion is ...(a few words about it) 
7.      Something you don't know about me yet (other passions, interests or something surprising)
We copy the form, fill it in and publish it in our post along with a collage of pictures.
You don't have to respond to every question.


https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.socialdruk.pl%2F&h=ATNHBLkGdkxEoFmeVEydzcN92Rjc_eiYTqA-ETnyvnpt_cJYIrTH3GwI1e7wBcIBImv7SKY3wRPWLxSKV4aGZQseECp1OIFJVwb10GKYE-XgIkfn9MyYMPAQwHeWskAZnvtsvg

A skoro to urodzinowa zabawa to jest i niespodzianka czyli nagroda!
Sponsorem wyzwania jest SocialDruk . Do wygrania jest jeden z zestawów 
(do wyboru: miniprinty, memoprinty, duże kwadraty lub małe kwadraty). Nagrodę 
otrzyma osoba, która zaprezentuje nam najciekawszą fotograficzną interpretację tematu.


Since it is anniversary game, there is a surprise – a prize to win!
Challenge is sponsored by SocialDruk and the prize is one of the sets. You can choose: 
miniprints, memoprints, large or small squares The prize will go to a person that will manage to present the most interesting photographic interpretation of a given subject.

Pozdrawiam,
Anetta

3 komentarze:

  1. Miło poznać, szukam z wali podobieństw i tu będą to podróże z historią w tle :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Привет , Анетта ! Удивительные люди приходят к скрапу ! Все мы разные , но у нас одна страсть - скрап !!
    Отличного настроения и познания новых тайн прошлого :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, przepiękne zdjęcia, ciekawe wykształcenie :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP