piątek, 10 marca 2017

EKO Art - kredki - wyniki

Witajcie!
Hello!
Okazało się, że w naszej piaskownicy nie za bardzo chcecie się bawić kredkami.
Na wyzwanie wpłynęły dwie prace i obie postanowiłyśmy nagrodzić wyróżnieniem.
Zgłoszone prace są fenomenalne. Zobaczcie!
 It turned out that in our sandbox you do not want to play with crayons. T
wo works have been reported in the challenge and we decided to award both
Both are phenomenal. See for yourself!


 




Banerek dla każdej z was:
The banner for you:



Dziękujemy dziewczynom za udział w wyzwaniu i zapraszamy do kolejnych naszych wyzwań.
Mamy nadzieję, że będzie was więcej przy obecnym wyzwaniu Eko - Art Pudełko.
Thanks girls for paricipating in the challenge and we invite you to our next challenges.  
We hope that you will be more at current challenge Eko - Art Pudełko.

9 komentarzy:

  1. Świetne prace! :) Gratulacje 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście obie niezwykłe! Wspaniałe artystyczne pomysły! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne prace! miałam pomysł, ale nie zdążyłam niestety...może zrealizuję kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło! Dziękuję bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem, szczególnie urzekła mnie druga praca. Zupełnie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne prace! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne obie prace. Są zupełnie inne, dlatego ciężko stawiać tylko na jedną :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP