niedziela, 22 stycznia 2017

TEMAT "anioł" - wyniki

Witajcie!
Dziękujemy Wam za zgłoszenie prac do wyzwania z aniołem.
W wyniku głosowania wyłoniłyśmy zwycięzcę:
Hello!
Thank you for submitting work to the challenges of an angel.
The result of the vote is winner:


do Ciebie trafia nagroda:
you getting the prize:


i banerek: / and banner:


A oto zwycięska praca:
Here is the winning work:


Postanowiłyśmy przyznać również wyróżnienia:
We decided to award the prizes:







Gratulujemy!
Congratulations!

Zerknijcie na nasze inne wyzwania, może znajdziecie coś dla siebie.
Take a look at our other challenges, you can find something for themselves.

5 komentarzy:

  1. O jeju! Z całego serca dziękuję! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje. Piękne prace 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję całemu DT za wyróżnienie mojego Skrzydlatego Przyjaciela, jest mi miło że został zauważony wśród trylu przepięknych prac, eMKa i Spalona Artystka - serdecznie gratuluję - wspaniałe anielskie prace. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne praca na podium :)
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło :D <3

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP