niedziela, 7 września 2014

CardLift #40

Wracam do gry ... a właściwie wracamy;) Wakacje się skończyły, babie lato w pełni ... jesień za progiem, pora więc ostro zabrać się do roboty :P Dziś na tapecie karteczka autorstwa bardzo sympatycznej kobietki, której nie sposób nie zauważyć w scrapbookingowym świecie. Jej kwiatowe kompozycje podbiły serca wielu z nas ... Tak, tak dziś liftujemy kartkę Klaudii Kszp!




Do wspólnej zabawy w liftowanie zaprosiłam Nats :) 


Poniżej jej praca i kilka słów, które o sobie napisała.

Hej! Nazywam się Natalia chociaż w blogowym świecie jestem znana jako Nats. Moje kreatywne miejsce w sieci to Simple VariationsNa co dzień jestem studentką filologii angielskiej o specjalności kulturoznawczo tłumaczeniowej. Rękodziełem, a w szczególności scrapbookingiem i cardmakingiem, zainteresowałam się około 2 lat temu i niedługo po tym twórcze działania zaczęły pochłaniać prawie cały mój wolny czas. I tak jest do dzisiaj. ;) Jeśli chodzi o moje prace to uwielbiam kontrasty, więc kartki wolę romantyczne, vintage i shabby a LO'sy zwariowane, kolorowe i bardzo energetyczne. I co więcej mogę powiedzieć? Po prostu to kocham i nie wiem czy kiedykolwiek się z tego wyleczę. :) Dziękuję za zaproszenie, i mam nadzieję, że z liftem będziecie się bawić równie dobrze jak ja. ;)



A to już prace naszej załogi: Ki wykonała mediową wersję kartki Klaudii...

Asia majstruje postawiła na minimalizm ... i luźną jej interpretacje ;)


natomiast nieoceniampookladce zdecydowała się na delikatny pastelowy miks ...


Na wasze prace czekamy do 6 października. Owocnych poczynań !!!


3 komentarze:

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP