sobota, 7 czerwca 2014

Wyzwanie kartkowe - chłopiec czy dziewczynka?

Ten rok obfituje - przynajmniej w moim otoczeniu w dzieci :P 
Nie wiem czy to czysty przypadek, czy po prostu tak już jest, 
że jak sama zostajesz mamą to zauważasz i inne przyszłe mamy. 
Stąd też temat naszego czerwcowego KARTKOWEGO wyzwania!

CHŁOPIEC CZY DZIEWCZYNKA ?


Zadanie polega na wykonaniu dowolnej w formie kartki 
z uwzględnieniem powyższego tematu!


Nasz dzisiejszy gość to Jyoti ... tak o sobie pisze:



"Hej, hej! Witajcie:) Mam na imię Asia, a w blogosferze publikuję pod nickiem Jyoti, co po hindusku znaczy światło. Scrapbookingiem zaraziłam się mniej więcej sześć lat temu, kiedy mieszkałam jeszcze w Norwegii i przypadkiem trafiłam tamże do scrapowego sklepu stacjonarnego i  wyjść stamtąd nie mogłam oszołomiona tym, co tam zobaczyłam. Na założenie bloga zdecydowałam się 3 lata temu i blogowanie pochłonęło mnie całkowicie. Oprócz scrapowania kocham także mandalę i mojego kota:))) Oraz córkę, która jest już nastolatką i fotografować się nie daje;) Bardzo dziękuję za zaproszenie do wspólnego kartkowania i zapraszam do wyzwania!"


Yjoti przygotowała dla nas niezwykle oryginalną pracę ...


A tak z tematem poradziła sobie reszta zespołu:




2 komentarze:

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP