poniedziałek, 26 września 2011

fotoGRA - PORTRET

Dziś szybko i na temat. fotoGRĘ Wam zaproponuję. Prostą i przyjemną w wykonaniu. Fotograficzny portret musicie wykonać. Prawda, że idealny temat?

Zdjęcie z szablonu pochodzi z TEJ strony

Portrety mogą być różne. Dzieci, dorosłych, kobiet, mężczyzn, zwierzaków. Jedyna zasada, której musicie się trzymać to zdjęcie samej twarzy.

Ekipa Piaskownicy w taki oto sposób poradziła sobie z tym zadaniem.

Anita

Makówka

Katasiaczek


Ibisek


Flora

Oliwiaen

Nulka
Na Wasze portrety czekamy do 4 października.

30 komentarzy:

Puchilinka pisze...

W końcu doczekałam się na foto wyzwanko :) Bardzo się cieszę :) I mam jeszcze pytanko... Ile prac można zgłosić do takiego wyzwania? Pozdrawiam i do usłyszenia :)

Katasiaczkowe pasje pisze...

A ile tylko dusza zapragnie,muszą być tylko wszystkie podlinkowane

JAGODZIANKA pisze...

To ja mam jeszcze jedno pytanie: czy mogą to być zdjęcia? wcześniej publikowane np. na blogu?

Pozdrawiam, Jagodzianka.

Katasiaczkowe pasje pisze...

tak ale musza byc podlinkoane

Puchilinka pisze...

Dziękuję za odpowiedz :)

Karolina pisze...

Czy zdjęcia moga być publikowane tylko na blogu, czy na innych stronach też?

Katasiaczkowe pasje pisze...

Wszystko dozwolone, Musza być jedynie podlinkowane

marysza pisze...

wrzucilam zdjecie.. i.. PODLINKOWALAM do posta na blogu hahaha :D udalo mi sie nie zapomniec - brawo! :D

zdjecie juz troche ma, ale uwielbiam ta serie!

xxxx

Прозрачная pisze...

Thanx for the portret-challenge =) I love it***

P.Baczkowska pisze...

i ja spróbowałam
Dziękuje za szanse Fajne wyzwanie

Лена-Лена pisze...

Какое интересное задание! Спасибо! Обязательно поучаствую, тем более тема портрета такая интересная - столько эмоций, жизни, очарования можно передать одним фото.

Pysiula pisze...

Ja też nieśmiało dołączyłam do wyzwania, już jest tyle pięknych portretów

sikorka w akcji pisze...

Zgłaszam się, ale póki co moje foto się nie ujawniło ;-(

annpol7 pisze...

I ja dolaczam do zabawy wraz z moja gromadka:)

Enid pisze...

to i ja, bo akurat mam takie foto :) też ma już ze 3 lata , ale je uwielbiam :) fajne wyzwanie :)

pozdrawiam wszystkich!

anita się nudzi pisze...

Sikorko może spróbuj raz jeszcze

zielonooka pisze...

i ja się dołączam ale chyba coś źle zrobiłam:/

zielonooka pisze...

a nie, już wszystko ok, ładowało się dość długo:)

carrantuohill pisze...

aż się skusiłam ;-)

dziurka pisze...

Patrzę jeszcze raz na te wszystkie piękne buźki i stwierdzam, że ja naprawdę jestem inna.
Ale dobrze mi z tym :p

bicocacolors pisze...

All those are superb!!!

glinka121 pisze...

Przepiękne fotki i ja dołączam swoje do tak szacownego grona - pozdrawiam :)

yoaha pisze...

witam, czy mogę edytować i zalinkować post lipcowy?

Ksu pisze...

У всех фото просто замечательные!!!

♣ AGNES B ♣ pisze...

ale fajne wyzwanie :)dołączam i ja :)

Masza pisze...

Super zabawa ja też się skusiłam.

Bożenka pisze...

Super.Zamieściłam zdjęcie mojej ślubnej córci.

Weslava pisze...

Прошу прощения, Веслава - это я, а дочка - Катюша:))

JagaBa pisze...

tradycyjnie namieszałam i nie podlinkowałam tego co trzeba..ale zdążyłam i już naprawione:P

magdalena pisze...

ajć, no się spóźniłam, noooo...