poniedziałek, 26 września 2011

fotoGRA - PORTRET

Dziś szybko i na temat. fotoGRĘ Wam zaproponuję. Prostą i przyjemną w wykonaniu. Fotograficzny portret musicie wykonać. Prawda, że idealny temat?

Zdjęcie z szablonu pochodzi z TEJ strony

Portrety mogą być różne. Dzieci, dorosłych, kobiet, mężczyzn, zwierzaków. Jedyna zasada, której musicie się trzymać to zdjęcie samej twarzy.

Ekipa Piaskownicy w taki oto sposób poradziła sobie z tym zadaniem.

Anita

Makówka

Katasiaczek


Ibisek


Flora

Oliwiaen

Nulka
Na Wasze portrety czekamy do 4 października.

30 komentarzy:

  1. W końcu doczekałam się na foto wyzwanko :) Bardzo się cieszę :) I mam jeszcze pytanko... Ile prac można zgłosić do takiego wyzwania? Pozdrawiam i do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile tylko dusza zapragnie,muszą być tylko wszystkie podlinkowane

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja mam jeszcze jedno pytanie: czy mogą to być zdjęcia? wcześniej publikowane np. na blogu?

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak ale musza byc podlinkoane

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy zdjęcia moga być publikowane tylko na blogu, czy na innych stronach też?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko dozwolone, Musza być jedynie podlinkowane

    OdpowiedzUsuń
  7. wrzucilam zdjecie.. i.. PODLINKOWALAM do posta na blogu hahaha :D udalo mi sie nie zapomniec - brawo! :D

    zdjecie juz troche ma, ale uwielbiam ta serie!

    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanx for the portret-challenge =) I love it***

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja spróbowałam
    Dziękuje za szanse Fajne wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Какое интересное задание! Спасибо! Обязательно поучаствую, тем более тема портрета такая интересная - столько эмоций, жизни, очарования можно передать одним фото.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nieśmiało dołączyłam do wyzwania, już jest tyle pięknych portretów

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, ale póki co moje foto się nie ujawniło ;-(

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja dolaczam do zabawy wraz z moja gromadka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to i ja, bo akurat mam takie foto :) też ma już ze 3 lata , ale je uwielbiam :) fajne wyzwanie :)

    pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sikorko może spróbuj raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja się dołączam ale chyba coś źle zrobiłam:/

    OdpowiedzUsuń
  17. a nie, już wszystko ok, ładowało się dość długo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Patrzę jeszcze raz na te wszystkie piękne buźki i stwierdzam, że ja naprawdę jestem inna.
    Ale dobrze mi z tym :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne fotki i ja dołączam swoje do tak szacownego grona - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. witam, czy mogę edytować i zalinkować post lipcowy?

    OdpowiedzUsuń
  21. У всех фото просто замечательные!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajne wyzwanie :)dołączam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zabawa ja też się skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super.Zamieściłam zdjęcie mojej ślubnej córci.

    OdpowiedzUsuń
  25. Прошу прощения, Веслава - это я, а дочка - Катюша:))

    OdpowiedzUsuń
  26. tradycyjnie namieszałam i nie podlinkowałam tego co trzeba..ale zdążyłam i już naprawione:P

    OdpowiedzUsuń
  27. ajć, no się spóźniłam, noooo...

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP