sobota, 21 maja 2011

KoloroTON #4

Witajcie w kolejnej edycji zabaw z 2 kolorami czyli Koloroton. Tym razem proponujemy kolory żółty i fioletowy. Ciepłe, przyjemne odcienie. Pamiętajcie że maja one stanowić dominującą kolorystyke, jednak możecie użyć jeszcze czerni i bieli. Możecie w tych kolorach wykonac dowolny przedmiot, może to być Lo lub kartka z papieru, może to byc cos uszyte, czy tez z filcu,lub dowolnych innych materiałów. TO do was należy wybór!!! Zaskoczcie nas cudownymi pracami.

Na wasze zgłoszenia pod tym postem czekamy do 30.05. 


A oto już prace dziewczyn z Art-Piaskownicy
Rodzeństwo na scrapie  Uli


Danusiowy scrap Makówki


Notesik Ki


Wiosenny  scrap Ani-Marii


Sloneczny scrap Edit


zamkowy scrap MonaLisy


Olivia i bzy u Mumy

oraz 2 karteczki Kobens


12 komentarzy:

  1. bije po oczach!!! sssuuuper :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace dziewczyny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wczoraj opublikowałam kartkę z takimi właśnie kolorkami i chyba nie mogę wziąć udziału w zabawie... szkoda

    Cudowne prace dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na zestawienie kolorystyczne i super prace :))) Dokładam się z moim LO'sem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy można zgłosić więcej niż jedną pracę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Można zgłaszać tyle prac ile się chce

    OdpowiedzUsuń
  7. ...ale odrobinka innego koloru może się wkraść pomiędzy żółcie i fiolety ??? ...korci mnie zieleni kropelka :) plisss....

    OdpowiedzUsuń
  8. Tycnęły mnie te kolory! :D
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. dopuszcza się biały i czarny ,musiałaby być to maleńka kropelka :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Z doświadczenia wiem że w biżuterii zestawienie to wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace;)
    Nie wiem czemu fotka mojej kartki nie weszła 2 razy kombinowałam ale mi nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP