sobota, 21 maja 2011

KoloroTON #4 MonaLisy

Witajcie w kolejnej edycji zabaw z 2 kolorami czyli Koloroton.

Welcome to another edition of our colour play, i.e. ColourTone. 


Tym razem proponujemy kolory żółty i fioletowy. Ciepłe, przyjemne odcienie. Pamiętajcie że maja one stanowić dominującą kolorystyke, jednak możecie użyć jeszcze czerni i bieli.

This time we propose yellow and purple. Warm, nice shades. Remember they must predominate in your projects, yet small amounts of black and wgite are permitted. 

Możecie w tych kolorach wykonac dowolny przedmiot, może to być Lo lub kartka z papieru, może to byc cos uszyte, czy tez z filcu,lub dowolnych innych materiałów. TO do was należy wybór!!!
Zaskoczcie nas cudownymi pracami.

Use the colours to create anything you like - a LO or a card, something sewn, felted or using any other materials. The choice is yours! 
amaze us with your beautiful creations. 


Na wasze zgłoszenia pod tym postem czekamy do 30.05.

Link your entries until May 30th.




A oto już prace dziewczyn z Art-Piaskownicy

Rodzeństwo na scrapie  Uli



Danusiowy scrap Makówki



Notesik Ki


Wiosenny  scrap Ani-Marii



Sloneczny scrap Edit



zamkowy scrap MonaLisy



Olivia i bzy u Mumy


oraz 2 karteczki Kobens



12 komentarzy:

PatiS pisze...

bije po oczach!!! sssuuuper :):):)

Encza pisze...

Piękne prace dziewczyny!!!!!!!

Светик pisze...

oooooo! Bravo!!!!

jolagg pisze...

A ja wczoraj opublikowałam kartkę z takimi właśnie kolorkami i chyba nie mogę wziąć udziału w zabawie... szkoda

Cudowne prace dziewczyny!

Mizia pisze...

Świetny pomysł na zestawienie kolorystyczne i super prace :))) Dokładam się z moim LO'sem :)

Aśko pisze...

Czy można zgłosić więcej niż jedną pracę?

Katasiaczkowe pasje pisze...

Można zgłaszać tyle prac ile się chce

koralikstory.fotolog.pl pisze...

...ale odrobinka innego koloru może się wkraść pomiędzy żółcie i fiolety ??? ...korci mnie zieleni kropelka :) plisss....

Jaszmurka pisze...

Tycnęły mnie te kolory! :D
Dzięki :*

anita się nudzi pisze...

dopuszcza się biały i czarny ,musiałaby być to maleńka kropelka :p

zetk@ pisze...

Z doświadczenia wiem że w biżuterii zestawienie to wygląda bardzo fajnie :)

askoz pisze...

Przepiękne prace;)
Nie wiem czemu fotka mojej kartki nie weszła 2 razy kombinowałam ale mi nie wyszło.