środa, 26 stycznia 2011

Rękoczyny #12 - SERCE

 
Walentynki już za niecałe trzy tygodnie. Może już zaczęliście myśleć o prezentach dla swoich ukochanych? Czemu nie miałoby to być coś z motywem serca własnoręcznie zrobionego - wydzierganego, namalowanego, wyciętego, upieczonego, uszytego? Zachęcamy Was do zademonstrowania światu serc stworzonych przez Was w rozmaitych rękodzielniczych technikach. Pamiętajcie o podlinkowaniu wyzwania na swoim blogu. Na efekty Waszej pracy czekamy do 4 lutego.

 
St. Valentine's Day is in less than 3 weeks. Have you already thought of presents for your loved ones? How about something with a handmade heart: knitted, emroidered, painted, cut out, baked, sewn? We ecourage you to show to the world the hearts you create using various craft techniques. Remember to link our challenge on your blogs. We're awaiting the results of your creative activities through 4th February.


Anita

Flora

Oliwiaen


Muma


Kobens

Makówka

Anna-Maria


Flora
EDIT: Drogie uczestniczki,przypominamy,że rękoczyny mają być wyzwaniem zachęcającym do sprawdzenia się w innych dziedzinach niż scrapbooking czy cardmaking. Przypominamy,że będzie to miało wpływ na wyłonienie zwycięzcy.
Scrapy i kartki w każdej ilości mile widziane są w cardlifcie ,grze w kolory,scraplifcie...

Udanej zabawy.
An

4 komentarze:

  1. Wrzucam moją pracę ,tylko nie wiem czy może być bo robiona parę dni temu. Jeżeli nie to proszę skasować i przepraszam za problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Wszystkich. Podglądałam Piaskownicę już od jakiegoś czasu i w końcu odważyłam się zgłosić na rękoczyny. Przesyłam odrobinę słodkości, kto chce niech się częstuje:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdzie nie doczytałam, czy na wyzwanie można wstawić więcej niż jedną pracę. Ja właśnie to uczyniłam - jeśli nie godzi się to z zasadami, proszę o jej usunięcie,
    Z pozdrowieniami,Moniś-ka.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma ograniczeń co do ilości prac

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP