poniedziałek, 3 stycznia 2011

Recykling #2 GAZETA

Witam w pierwszej zabawie Nowego Roku. Każdy z nas pewnie zrobił jakąś listę postanowień, może do tej listy dojdzie kolejna pozycja- myśl ekologicznie. Proponuję zabawę w twórczy recykling.a tematem tym razem jest gazeta. Puśćcie wodze fantazji i wyczarujcie nam gazetowe cudeńka :]. A teraz zobaczcie co naszej ekipie udało się wyczarować ze starych czasopism.


Na wasze prace czekamy do 13 stycznia.

Welcome to the first challenge in the new year. Probably each of you have made their new year resolutions - why don't you add another one to your list: think green. I'd like to propose a creative recycling, with the subject: NEWSPAPER. Give free rein to your imagination and conjure some newspaper wonders Smile Now have a look what our team created.

We're waiting for your creations through 13th January.


ramka Anny-Marii

torebka Anity

koszyk Ibiska

miseczka Ki

kalendarz Mony Lisy

gazetowe guziki Mumy
papierowy bukiet Oliwiaen


bransoletka Rosalii

peruki Katasiaczka

 
pozdrawiam An

14 komentarzy:

  1. To Anny Marii jest niesamowite! Już się biorę to roboty!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyzwanie super! moja praca juz zgloszona :))) pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba najbardziej mi się podobają peruki. świetny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogę wziąć udział w konkursie z pracy zrobiłem na 25 grudnia?

    OdpowiedzUsuń
  5. może być praca wcześniejsza jeśli będzie podlinkowana do naszej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. to i ja spytam, jeśli użyłam tylko ścinków z gazety jako dodatki w pracy ogólnie-recyclingowej, nadaje się czy nie? bo nie wiem, czy mogę podlinkować?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kachasku podlinkować możesz, prace poddawane są głosowaniu.Jest to wyzwanie craftowe,przy czym nie ma dyskwalifikacji np.kartek.Liczy się pomysłowość,inwencja ;]zaskoczcie nas

    OdpowiedzUsuń
  8. anita, dziękuję za odpowiedź :) choć zrobiłam nową wersję tworu :) tak mi tymi gazetami w głowie zawróciłyście, że kolejne pomysły się rodzą:)
    i wciąż wasze prace podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm, bardzo lubię gazetę. Swego czasu duuuużo jej używałam, ale to było dość dawno. Może by tak do tego wrócić ;>?

    OdpowiedzUsuń
  10. ...hm...
    a wstawię swoje gazeciaki, a co:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne wyzwanie - też wzięłam udział w zabawie, po raz pierwszy, dzięki Jaszmurce, która mi szepnęła o piaskownicowym wyzwaniu gazetowym:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To powyższe "Ja" to była Lamarta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z kotem Lamarty nie mam co konkurować ;) piękne prace robicie dziewczyny, aż Wam zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP