wtorek, 7 grudnia 2010

Rękoczyny #10 - BOMBKA

Ale ten czas pędzi! Ani się obejrzymy a już będą święta (hurrrrrrrrrrrrrrrrrrra!!!). Ponieważ aura sprzyja proponujemy Wam ambitne zadanie kraftowe :)

How time flies! There soon will be Christmas (hurrah!). As the weather favours crafting, let me propose an ambitious challenge :)

 
Bombka - to temat na czasie, trudny ale godny prawdziwych wojowników! Przyznaję się bez bicia że ja poległam, ale piaskownicowe koleżanki nie zawiodły i stworzyły prawdziwe cuda!

A Christmas bauble - an up-to-date subject, a difficult but a rewarding one, worthy of true warriors! I'm bound to say I'd failed, but my Piaskownica friends didn't, and they made real marvels!

obłędne papierowe cuda Kobens:
dokładne zdjęcia każdej z trzech bombek znajdziecie na blogu Kobens

niesamowicie pracochłonna, włóczkowa bombka Edit:

elegancka "pani bombka" Oliwiaen

 w bajkową krainę śniegu przeniosły nas w swych pracach Katasiaczek

i Anita:

misterne prace Flory zaskakują użytymi materiałami i ekologiczną kolorystyką:

Ula w swojej pracy udowodniła, że nawet przy tworzeniu własnoręcznych ozdób choinkowych można być wierną swoim minimalistycznym upodobaniom:

Ki
Mam nadzieję że ta dawka różnorodnych bombek wykonanych różnymi technikami wystarczająco Was zainspirowała i zmotywowała do działania. Czekamy na Wasze "formy kuliste" do 14 grudnia.

We hope this dose of various baubles created using versatile techniques inspires you and motivates enough to make your own baubles. We're waiting for your spherical shapes through 14th December.

18 komentarzy:

  1. czy musi to być "nówka", czy może być bombka zrobiona wcześniej (ale w tym roku oczywiście ;-)?

    OdpowiedzUsuń
  2. może być, ale musi być podlinkowana, bo inaczej nie będzie dopuszczona do głosowania :)

    no i oczywiście musi być bombką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  4. to wrzucam moją bombę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombastyczne prace!!! Takiego sobie dziwoląga słownego wymyśliłam na potrzeby własne, bo strasznie mi się podobają Wasze prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, matko, ale dałyście czadu!!!! Nie wiem, która najpiękniejsza...chyba Oliwiowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierdziu, cudne są! Każda jest niesamowicie piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje nie są takie piękne ale na pewno bombkowe ;)
    http://dziescilat.blogspot.com/2010/12/switatecznie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. oczarowana jestem, przeniosłyście mnie w świat królowej śniegu, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mrude dodaj do linka pod postem :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi technika poszła do przodu ;) Zapomniałam że czytałam o nowym dodawaniu prac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę:
    http://sprawydomowe.blogspot.com/2010/12/bombka-oraz-nutowe-inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  13. witam wszystkich!
    święta i okres przedświąteczny to cudowne dni z wieloma możliwościami twórczymi.
    Pozwoliłam sobie zgłosić się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. To może i ja dołącze do zabawy z moją bombką :)
    http://3.bp.blogspot.com/_wUzhJtVig20/TPKbhhImKPI/AAAAAAAAATo/mdjIQfmWd70/s1600/IMG_9561.JPG

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam więcej, niż jedną (wszystkie w podlinkowanym poście), ale wrzuciłam foteczkę najbardziej recyklingowej:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołożyłam jeszcze jedną, zainspirowały mnie prace Kobens :) Szkoda ze nie posiadam takiego wykrojnika...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dorzucam swoją bombkę z origami:)Pozdrawiam:)http://oribella-hobby.blogspot.com/2010/12/31-kr%C4%99cio%C5%82kowa-bombka.html

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP