środa, 10 marca 2010

Świętujcie z nami 1-sze urodziny - CANDY!!!

Dokładnie za tydzień 17 marca Art-Piaskownica obchodzić będzie swoje pierwsze urodziny! Z tej okazji ogłaszamy wyjątkowe Candy - wygrywa aż 5 osób!
Wszystkie zorganizowałyśmy się i każda z nas przygotowała od siebie jakiś drobiazg, aby móc razem z Wami hucznie obchodzić tę pierwszą rocznicę.

Precisely in a week, March 17th, Art-Piaskownica is celebrating its first anniversary! Threfore we have the greatest pleasure to announce an exceptional birthday candy, in which as many as 5 participants can win!
We've mustered our energies and prepared a little hand-made gift to celebrate the occasion with you.




Wszystkie fanty zostały podzielone na pięć różnych zestawów, a więc wygrywa aż pięć osób!
All the prizes have been divided into five different kits, so five of you can win!

Każda nagroda zawiera zestaw kwiatków szydełkowych, papierowych i materiałowych, które uzbierały i wydziergały dla Was Katasiaczek, Oliwiaen, Mamuta, Rosalia i Kobens, zestaw przeróżnych elementów-wycinanek pochodzących z czarodziejskiej maszynki Kobens, parę kolczyków autorstwa Ani-Marii i ilustrację autorstwa Uli. Oprócz tego kolejne zestawy zawierają:

Each kit contains a set of paper and crochet flowers gathered or crocheted by Katasiaczek, Oliwiaen, Mamuta, Rosalia and Kobens, a set of die-cuts from Kobens's magic machine, a pair of earrings by Anna-Maria and an illustration by Ula.
Apart from those goodies, a particular kit has:


notes w stylu wiktoriańskim autorstwa Oliwiaen i turkusową broszkę Ki
the victorian notebook by Oliwiaen and the turqouise brooch by Ki



notes retro i bordową broszkę autorstwa Rosalii
the retro notebook and the dark red brooch by Rosalia



przepyszny przepiśnik autorstwa Mamuty i włochatą broszkę od Kobens
the delicious recipe book by Mamuta and the furry brooch by Kobens



materiałową kieszeń uszytą przez Anitę i zestaw samoprzylepnych ozdób Prima
the linen pocket sewn by Anita and a set of Prima centres



oraz czarodziejską zakupoholiczkę od Makówki i karminową broszkę od Ki
the magic shopping bag by Makówka and the crimson brooch by Ki



Candy trwa dokładnie tydzień, zgłoszenia przyjmujemy
do dnia 17 marca, do godziny 23:59.
Candy lasts one week, we accept entries by March 17th 23:59 CET.

Przypominamy zasady;
aby wziąć udział w losowaniu urodzinowych nagród należy:
1. wpisać się w komentarzu pod tym postem
2. umieścić na swoim blogu informację o urodzinowym candy Art-Piaskownicy wraz z podlinkowanym zdjęciem (we wpisie lub na bocznym pasku bloga);

Just a quick reminder of the rules:

To enter the candy, you have to:
1. leave a comment on this post
2. Put the LINKED candy info with the picture on your blogs, either in a post or sidebar.


miniaturka gotowa do wklejenia na blog


Oprócz nagród w postaci zestawów każda wpisująca się na listę osoba otrzyma drogą mailową zestaw digi-scrap zaprojektowany specjalnie na tę okazję przez Timboctou!
Apart from the "physical" prizes you can win, every person commenting will received via e-mail a digi kit, designed by Timboctou excusively for the candy!!



Będzie nam bardzo miło oglądać Wasze prace wykonane na bazie tego zestawu; prosimy o nadsyłanie ich na adres mailowy Art-Piaskownicy do 17 kwietnia. Spośród wszystkich nadesłanych prac wybierzemy te najlepsze i nagrodzimy.

Zapraszamy do wspólnego świętowania!



We''ll be delighted to see your projects with this kit - send them to Art-Piaskownica e-mail address, we'll choose and award the best projects.

Feel welcome to join the big celebration!!

292 komentarze:

1 – 200 z 292   Nowsze›   Najnowsze»
ona_i_ja pisze...

sliczne zestawy :))

Moze sie uda...

http://www.radosnyczas.blox.pl

tengel27 pisze...

To i ja spróbuje szczęścia :)

http://tengel27.blogspot.com/

asica.p pisze...

to ja tez probuje:)

Alexandra pisze...

wspaniałe zestawy. Spróbuję szczęścia

Kasia pisze...

Gratulacje z okazji Roczku! I oby jak najdłużej...! :D

Ściskam ciepło. :)

Fioletowe poddasze pisze...

Kochane 100 lat :)

skrzatka pisze...

Gratulacje! Proszę mnie wylosować!

Wypisana pisze...

Najserdeczniejsze gratulacje i życzenia. (:
Oczywiście, się zapisuję bo jak można ominąć takie pysznee cukierasy. (:

marikusia pisze...

Ostatnio mam szczęście, więc grzechem byłoby nie skorzystać :)

fussia pisze...

Sto lat!!! Ja też spróbuję szczęścia :)

Terceps pisze...

o! Sto lat! ;)

JaneB pisze...

Najlepszego... Ale ten czas leci!
Ustawiam się w kolejce po te śliczne prezenciki;)

Ludkasz pisze...

Serdecznie wam gratuluję i życzę kolejnych lat pełnych weny i wyzwań:)
i w kolejce się ustawiam:)

Nesse pisze...

o jeju, jeju :D Ale suuuper candy!
Oczywiście stawiam się w kolejce!!!

caro78 pisze...

Wszystkiego naj...scrapowego :) Stanę i ja w ogonku.

Grabka pisze...

ja też się ustawię! Wszystkiego naj!

Monia pisze...

Gratuluję rocznicy!
http://monika-jot.blogspot.com/

Annar pisze...

Gratulacje !!!
Ja również spróbuje szczęścia :)

Jotkaa pisze...

I ja też ustawie się w kolejce :)

http://jot-kaa.blogspot.com/

Duś pisze...

Nono gratulacje! To już rok! Cudne candy!

Pejtoon pisze...

grzechem byłoby nie spróbowanie :D

Sto lat dla Piaskownicy!!!

Aszczka pisze...

Gratulacje z okazji okrągłej rocznicy bloga! Super inicjatywa - dzięki za możliwość wzięcia udziału w tak hucznym świętowaniu :-)

Katrina pisze...

Przecudne zestawy i do tego zwiększona szansa na wygraną. Po prostu nie można przepuścić takiej okazji. :D

Info o candy tutaj: http://katrinowescrapy.blogspot.com/2010/03/jesiennie.html

Tusia pisze...

Bardzo lubię wyzwania piaskownicowe - dają pole wyobraźni :) Życzę, byście nadal były tak kreatywne i by zabawa w piaskownicy była dla Was zawsze źródłem radości.

A link do candy umieszczam na swoim blogu.

Lily pisze...

Dziewczyny gratulacje z okazji roczku:-)))

Pozdrawiam ciepło:-)

ania konieczna pisze...

wow!!!
najlepsze życzenia dla was!
piękny to był roczek w waszym towarzystwie!
staję w kolejeczce:)

MARIKA-HANDMADE pisze...

Gratuluję rocznicy i życzę Wam kolejnych tak kreatywnych roczków! a na takie słodkości to mam mega ochotę:)

klaudyna pisze...

ja też się zgłaszam! :)

kirke_kasia pisze...

I jeszcze jeden i jeszcze raz...życzę tyle pomysłów na zabawy ile ziarenek piasku w tej piaskownicy:)

Barbara pisze...

wszystkiego najlepszego na pierwszy roczek i życzę wielu,wielu następnych :) a po candy ustawiam się w kolejce -piekne nagrody :)

milqin pisze...

o łał
jestem pod wrazeniem. Tworzycie cos super, a ja lubie tu zagladac, choc udzialu nie biore w zabawach ale obserwuje.

ktrya pisze...

Zgłaszam się

Arine pisze...

Gratuluję wytrwałości i życzę Wam stu takich rocznic!

Madzik pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji Roku! Trzymam kciuki za wszystkich biorących udział ;o)))
Oj chciałoby się znaleźć w tej piątce.
Pozdrawiam
http://madzik-scrapuje.blogspot.com/

juliettqa pisze...

ojojoj ileż wspaniałości! Wszystkiego najlepszego dla Jednoroczniaczka!
ustawiam się grzecznie w kolejce :)

Brises pisze...

Gratulacje dla załogi bawiącej się wspaniale w artystycznym pisku! Wici rozesłane i cichutko ustawiam się w kolejce...

LiluLilu pisze...

I ja ! i ja ! :D:D:D

lara pisze...

gratulacje roku:)
oby dalej szło tak twórczo!

A...Nulka pisze...

Piękności dla nas przygotowałyście :)

Zuzik pisze...

Ale bomba! Gratki z okazji rocznicy!
Pozdrawiam!:-)

druga szesnaście pisze...

dobrze, że nie można sobie wybierać, które by się chciało.
bo chciałoby się wszystko...
ależ cuda!

Katarina pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy!
Ustawiam się w kolejce, a nóż się co trafi :)

olennka pisze...

Najfajniejsze życzenia dla najfajniejszej skarbnicy inspiracji scrapbookingowych, wow no to pojechałam z tematem:P

Ja też chce sie zapisać w kolejce po słodkości


http://olennka-handmade.blogspot.com/

Agnieszka pisze...

Oh ho ho . Ale okazja . Gratuluję pierwszej rocznicy .

zielonooka pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy blogowania!!!!
3majcie tak dalej!
Lubie do Was zagladac:)
info w bocznym pasku:)

Kasia G. pisze...

i ja również gratuluję :)

mamaalberta pisze...

http://37prawd.bloog.pl/

gratulować!

NieZapominajka pisze...

Gratuluję roczniakowi i staję do zabawy! Info w pasku bocznym.

anna kowal pisze...

tak trzymać!

Bo-Art pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji I Rocznicy!! Życzę dalszych owocnych lat :)
http://modliszka1001.blogspot.com/

MAGiALENA pisze...

to ja też się zgłaszam. :)

Patchworld pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kasmatka pisze...

Gratuluję:)
Ustawiam się w kolejkę:)
http://kasmatka.blox.pl/html

Dunia pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Życzę dalszych lat pełnych piękna!
A candy oprzeć się nie można!

monia-art pisze...

Takie wypasione Candy :)Nie może i mnie tutaj zabraknąć.Liczę na łut szczęścia w losowaniu.

tusen pisze...

Gratulacje i wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! Podziwiam Was po cichutku, ale zaglądam regularnie. A zestawy świetne, po prostu nie da się nie wziąć udziału.

Andreja pisze...

Congratuations, what a lovely candy, thanks for the chance to win. You make a wonderfull things, greetings from Slovenija, Andreja

maj. pisze...

Gratulacje!!!
Przesłodkie zestawy :)))

Kasiula pisze...

gratuluacje!!! i kolejnych rocznic życzę!
a słodycze są fantastyczne!!! nie mogłabym ominąć tej fantastycznej okazji!!!

Rybiooka pisze...

Życzę kolejnych lat pełnych kreatywnych, nietuzinkowych pomysłów.
Niech craftujących dzieci w tej piaskownicy dużo się bawi :)

nati pisze...

słodkości takie, że nie sposób przejść obojętnie :) najlepszego z okazji roczku i kolejnych 100!

malflu pisze...

o jej jaka kolejka...chętnie się w niej ustawię.Najlepsze życzenia z okazji tak doniosłej rocznicy - inspirujcie i ucznie poszukiwania dalej 100 lat!!!

Magda pisze...

Śliczne, bogate candy..aż chce sie zanurzyc ręce.
Kolejnych kolorowych rocznic życzę i ustawiam sie w wężyku i trzymam za siebie kciuki w losowaniu :))

Agata pisze...

Serdeczne gratulacje! Stu lat inspiracji życzę :) A po słodkości czem prędzej się ustawiam - są rewelacyjne!

Anonimowy pisze...

so cute!

http://katinkontissa.blogspot.com/

hugs: Kati

mana.j pisze...

Najlepsze zyczenia na kolejny roczek :D

ulkasan pisze...

gratulacje!!

Artsandra pisze...

O kurde...padłam! No po prostu candy mojego życia! Jak nie wygram to normalnie nie wiem! :)

Notka już na blogu oczywiście!
http://artsandra-filasia.blogspot.com/

Życzę kolejnych jeszcze wspanialszych lat!

aulik pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy! :)
cudne słodkości wyczarowałyście!
pozdrawiam i ustawiam się w kolejce :)

Flora pisze...

Grzech nie spróbować, więc i ja ustawiam się w tłumku chętnych.
Pozdrawiam serdecznie

Gosia pisze...

Gratulacje!!!
Chociaż nie miałam za wiele odwagi by brać udział w wyzwaniach do tej pory ale to się na pewno zmieni.
Tak trzymajcie dziewczyny.
Udział oczywiście w polowaniu na słodycze zgłaszam!
http://papierowamargaretka.blogspot.com/

Iskra pisze...

Gratulacje! też spróbuję, a co mi tam. ;)

mag349 pisze...

Pyszności!!!
Info w moim bocznym pasku dodane, więc i ja się ustawiam w kolejce po te cuda :)

WiKKori pisze...

witam i gratuluję! Świętować będę - 18.3 to także urodzinki mojego synka. Art-piaskownica to jedno z pierwszych miejsc, które zainspirowało mnie scrapbookingiem. To tu znalazłam wiele ciekawych blogerek i cennych linków.
pozdrawiam!
http://wikkori.blogspot.com/

Anna pisze...

Życzę stu kreatywnych lat i staję szybko w kolejce! :)

Sylwia pisze...

Gratulacje z okazji roczku!
Pozdrawiam

edyta350 pisze...

Gratuluję rocznicy i również ustawiam się w kolejce.
http://edyta350-toiowo.blogspot.com/

mamajudo pisze...

Sto lat! Sto lat!

kiciula pisze...

chętnie się zapisuję i gratuluję :)

kiciula.blogspot.com

kornelia pisze...

cudownych pomysłów :)
wielu świetnych projektów :)
dalszych -przynajmniej 20tu- lat twórczej działalności na pożytek Wasz i nasz :)

wszystkiego najlepszego dla całej załogi Piaskownicy!!!

a do candy, przy okazji, się przyłączam ;)
choć spodziewam się ok. 500 wpisów :P

Habka pisze...

Wszystkiego najlepszego! No i oczywiście staję w kolejce po słodkości :)

Kulka pisze...

Hip hip hurra!
Niech żyje!
A na candy się zapisuję, a jakże :-)))
http://kulczysko.blogspot.com/2010/03/dziecko-zostao.html
Pozdrawiam,
Kulka.

maggie pisze...

ja też, ja też :)

Teo pisze...

wow
ustawiam się w kolejce

piękne słodkości


gratuluję roczku :)

jolutka123 pisze...

Wszystkiego naj, ja też staję w kolejce!!

Annasza pisze...

Wspaniałe cukierasy!! :))) Wszystkiego naj, naj z okazji roczku i ja również się zapisuję na te cuda :)))

madziula pisze...

mi się te digi scrabki bardzo podobają i to właśnie na nie bym się połakomiła :)

plakatowka pisze...

To zapisuję się i ja :)

http://plakatowka-skrapowisko.blogspot.com/

aggaw pisze...

Wszystkie dobrego życzę i ustawiam się w kolejce :-)
Pozdrawiam cieplutko
Agnieszka
aggaw.blogspot.com

ula-n pisze...

wWszystkiego naj, naj z okazji roczku:))) scrabki są wspaniałe, podobają mi się niesamowicie... mam ochotę też zasmakować scrabowania... jeszcze nigdy nie scrabowałam :(dlatego też zapisuję się na te wspaniałości :)))

kasza pisze...

Staje grzecznie w kolejce :)
http://kasza.cegielscy.pl/jajcarsko/

viva pisze...

Próbuje szczęścia i ustawiam się w kolejce po te cuda!

cynka pisze...

Gratulacje! i podzękowania za tyle wspaniałych wyzwań, w których mogłam uczestniczyć!!!!

miodo_oka pisze...

Wszystkiego naj, naj z okazji urodzinek :)
Do zabawy oczywiście się zgłaszam :)

funiaa pisze...

Gratulacje!!! Wszystkiego najlepszego :)
Pyszne candy i ja się ustawię.

Madzioza pisze...

I ja startuję po takie wypasione prezenty!Życząc całej Załodze Art Piaskownicy wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych Urodzin!!!
A tu w poście zamieściłam informację o Waszym święcie i candy!:

http://zakreconaja.blogspot.com/2010/03/w-klimacie.html

kerina pisze...

Gratulacje i 100 lat życzę!!! Słodkie candy więc i ja próbuję =)
Post w którym zamieszczam info o waszych urodzinkach:
http://kapi-kap-kap.blogspot.com/2010/03/kolejne-jaja.html

Florens pisze...

Gratuluję przezdolnej i inspirującej nas nieustannie Ekipie :)
Z wielką nadzieją ustawiam się w długim ogonku:)

www.tworyflory.blogspot.com

elwira-k pisze...

Sto lat, sto lat!
Kolejka imponująca (w końcu taaakie pyszności!), a nuż się uda...:) Info na pasku bocznym.

Doti pisze...

Ja także ustawiam się w kolejce :) Moja córcia też niedługo kończy roczek :) Życzę Wam 100 lat!!!
Notka tu: http://pasjedoti.blogspot.com/2010/03/candy-w-art-piaskownicy.html

Zula pisze...

Też się zapisuję :)

kasianat pisze...

Również się przyłączam i grzecznie czekam :-)
www.kasianat.blogspot.com

Katharinka84 pisze...

Fantastyczne candy!!!
Też się na nie piszę :D

Kardamonowa pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy!

u Alojka pisze...

kto nie sprobuje ten nie wygra
http://ualojka.blogspot.com/

Alosha pisze...

Ustawiam się w kolejce ;)

FojAga pisze...

Chętnie się z Wami pobawię :)
http://fojaga.blogspot.com

M. pisze...

I ja staję w kolejce:)

miejsceprzystole.blogspot.com

Ingrid pisze...

Dziewczyny,
Fantastyczne candy!!!
Gratuluję Pierwszego Roczku w blogowaniu. Życzę by Was nigdy pomysły nie opuściły :o)

pozdrawiam
ula
info u mnie pasku bocznym :)

Полина pisze...

Очень хочу Вашу конфетку
http://polina-life.blogspot.com/

marysza pisze...

oł oł!! ja tez chce!! ;d wszystkie zestawy do wygrania sa taaaakie piekne;o!! linka i zdjecie zaraz dodam na boczny pasek;d;d

misieUśmiechnijSię pisze...

to i ja się zapisuje smakowity jest ten zestaw czerwony:)

zapraszam do mnie:)

mbabka pisze...

Wspaniała rocznica, pełna pomysłów i radości z tworzenia. I ja się wpiszę ...a co mi tak ;)

MROFKA pisze...

Kolejka długa ale jeśli podzielić ją na 5 to mam jakieś szanse. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy.

Bo pisze...

OMG! TAKIEJ OKAZJI NIE PRZEPUSZZCE

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI ROCZKU

http://bo-sko.blogspot.com/2010/03/art-piaskownica-konczy-roczek-candy.html

Peninia pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzinek :)
Acha jakie urocze prezenciki...oczywiście przystaję w kolejce :))Promyki słonka posyłam:)

Joanx pisze...

Najlepszego! I staję w kolejce :)

kacha pisze...

Gratuluję rocznicy- oby jeszcze wiele ich było!!! I ustawiam się w tej dlugiej kolejce po słodkości

kalina pisze...

no ot jeszcze ja. a nóż się uda.a

Berberis pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy!!!
ale ten czs szybko ucieka.....
i ustawiam się w kolejce :) :) :)

Elisabetta pisze...

I did it, thank you, girls
http://angolinodivincent.blogspot.com/

Konwalia Amelii pisze...

wszystkiego naj... i dopisuję się do kolejeczki :-))

Kreska pisze...

Może mi się uda ;) Spróbuję- staję w ogonku po te cudeńka! Pozdrawiam.

HandMania pisze...

Serdecznie gratuluję roczku. Ustawiam się w kolejce.

Sisgold pisze...

Gratuluję roczku:) dopisuję się do kolejki
http://dziamdziolkisisgold.blogspot.com/

Madlinka pisze...

To i ja próbuję szczęścia!

Pozdrawiam serdecznie!
Natalia

http://madlinka1989.blogspot.com/

Mazmika pisze...

Ale tu tłoczno, co mnie nie dziwi wcale. Dlatego i ja spróbuję szczęścia i powiększę ten ogonek :)
Roczku gratuluję!

Alicja pisze...

Gratuluję i ściskam, życzę samych sukcesów i kolejnych urodzin tego wspaniałego miejsca! I oczywiście ustawiam się w kolejce!

renataa25 pisze...

Na szarym koniuszku, bo tyle Tu Was kobitki, ale i ja sie zapsiuję, cudne cukierasy!!! Zacieram rączki, może w końcu coś wygram:)

Enyo pisze...

Ale kolejka! A co tam, spróbuję szczęścia.
Gratuluję rocznicy blogowania. Oby było ich jak najwięcej.
Pozdrawiam,
Enyo
http://tancowalaiglaznitka.blogspot.com/

Joanna Kopijczuk pisze...

Ależ pyszności tu serwują na tym urodzinowym przyjęciu! Miło mi, że też mogę dopisać się do listy oczekujących w kolejce;) Pozdrawiam!

Enthia pisze...

Świętujecie na całego. :)

Chętnie wezmę udział. :)

niccada pisze...

Nie mialam watpliwosci, ze beda tlumy, ale watpie bym miala szczescie wygrac jeden z tych czarodziejskich zestawow. Coz, nie zaszkodzi poludzic sie troche. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO AUTORKOM I DOBRYM DUCHOM ART PIASKOWNICY.Pozdrawiam serdecznie.

inka pisze...

I ja też się ustawiam : ))

pineska pisze...

Oj :):):) Pierwszy roczek GRATULACJE !!!

I dołączam się do zabawy.

http://pineska-tworzy.blogspot.com/

cyrylla pisze...

Serdeczności i niech Wam się dalej cudownie tworzy :-)

caro78 pisze...

No tak skleroza postępuje:
caro78@op.pl
buziole

taja.85 pisze...

Gratulacje z okazji rocznicy - oby tak dalej.

handmadebytaja.blogspot.com

agajaw pisze...

Boże!!!co za kolejka 138 osób niemam
żadnych szans!

agajaw pisze...

ale "żełaju tiebia wsio charaszo!"

misz-masz barbary pisze...

wszystkiego najlepszego z okazji urodzin
grzecznie staję w kolejce

Qura Domestica pisze...

Wielu kolejnych lat blogowania!
Zestawy są przecudne. Ustawiam się w kolejce.
http://qura-domestica.blogspot.com/

katharynka pisze...

to i ja stanę w ogonku i cichutko będę liczyć na wygraną :)
http://katharynka.blogspot.com

lena pisze...

witam. ależ mam apetyt na to candy. no ale ustawiam się grzecznie w kolejce(:
pozdrawiam.
http://lena-scrapbooking.blogspot.com/

Wypisana pisze...

Mój mail:
zuzanna.okienczyc@o2.pl
przepraszam za kłopot.

pest pisze...

Witam =]
Też chciałabym się zapisać na takie cuda ;)
http://pierwszekroczki.blogspot.com/

Joanna pisze...

Ja również staję w kolejce
spragniona słodkości wielce
choć stawiam pierwsze kroczki scrapowe
to pomysły rodza mi się wciąż nowe.
Kwiatuszki bardzo by mi się przydały
Wiosenne moje prace przyozdabiały :)
jb1973
www.jb1973.blogspot.com

AgnieszkaMD pisze...

cudne nagrody dla nas macie, kolejka jest długaśna ale i ja spróbuję swojego szczęścia :)

AgnieszkaMD pisze...

żeby było szybciej podam tutaj swój adres e-mail A.M.math@poczta.fm

nannala pisze...

łaaaaaaaaaał.. ile cukieeeerków !
dziewczyny, przeszłyście same siebie :) obłęd!

jelonkaa pisze...

Ach...jakie pyszne to wszystko, trzeba spróbować :o)

annamaria323 pisze...

Jakie wspaniałości! Śliczne kwiatki szydełkowe! I do tego digi zestawik! Blogi z wyzwaniami są fantastycznym pomysłem.

dzwoneczek pisze...

gratuluje roczku:)
i oczywiście też chce sprubować szczęścia:)może mi sie wkońcu uda:)

rumianek pisze...

Gratuluję Roczku :)

Ustawiam się w kolejce :)

Dagmara pisze...

Wszystkiego najlepszego :)i jeszcze sto lat ;)
I ja się ustawię, może szczęście dopisze :)

Weronika pisze...

Jakaaaaa kolejkaaaaa! Widac ze rozdają cudowne łakocie, na takie słodkosci zapisze się i ja!

Pozdrawiam:)
Weronika

Edzia pisze...

Wszystkiego naj naj:)
to i ja do kolejeczki
już sie ciesze na maila a i moze szczescie dopisze:)
pozdrówcia:)

Paszczata pisze...

gratulacje z okazji blogowego roczku :))

http://paszczakowice.blogspot.com/

AAgAA pisze...

Fiu fiuuu ile chetnych ale wcale się nie dziwie:D I taka okazja - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO:)

ula-n pisze...

Dziękuję za miłą zabawę i za digi, cieszę się jak dziecko bo pierwszy raz będę miała coś takiego... pozdrawiam... Ula
mój mail: ula-nie@wp.pl

vairatka pisze...

Gratuluję blogowego roczku!!! I wszystkiego naj... na następne lata :)
http://vairatka.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

witam,

ja co prawda dopiero zaczynam moją przygodę ze scrapbookingiem, póki co obserwuję i podziwiam ale bloga jeszcze nie mam. Zostawiam więc swój e-mail: wellonka@gmail.com

boniusia pisze...

takie cudowne zestawy... kolorowe i ciepłe... ech marzenie...

Maqda pisze...

Fantastyczne zestwy... A jako notesowy maniak nie odmówię sobie wzięcia udziału, nie ma opcji:D

Mila pisze...

Ja też, ja też!

CONFETTERIA pisze...

Piękności :) I się się skuszę: http://confetteria.blog.onet.pl/

PS: Też mam urodziny 17 marca :D

Novinka pisze...

Ale cudowności :D
Chętnie spróbuję szczęścia w losowaniu a dla blogaska najlepsze roczkowe życzonka przesyłam :*

Info w pasku bocznym pod adresem

http://novinkowo.blogspot.com/

P.S.
Zapraszam na moje powitalne candy ;)

klamaja pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji 1-wszych urodzin!!! Dobrze ze nie musimy wybierać zestawików bo było by ciężko, wszystkie są piękne , kolorowe i radosne :D będę czekała niecierpliwie na wyniki ;)

Ukka pisze...

Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Greetings from Russia,
Ukka

w-julka, jugo pisze...

Wszystkiego najlepszego życzy Jugo :)
http://jugo.czluchow.com.pl/?p=579

Joasiunia:) pisze...

Ale tu chętnych olaboga:D

No nic piszę się i ja do tej zabawy:)

Pozdrawiam Joasia!

http://joasiunia.blogspot.com/

Kamilcia_W pisze...

Gratuluję i życzę dużo powodzenia na kolejna latka!!!

Zuza pisze...

i ja i ja ;)

Aneta Mencfel pisze...

i ja dołaczam do chetnych na cukierki

PiLLow pisze...

Ależ słodkosci :) Jam chętna również ,oczywiście :)

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

http://anek73.blox.pl

Natolin pisze...

o rany, jaka kolejka :D ale co mi tam - zgłaszam się!!

pozdrawiam
www.natolinek.blogspot.com

Kurio pisze...

Super candy! Zgłaszam się ;)
qrkoko.blogspot.com
a moj mail to qrkoko@gmail.com

G-a pisze...

Ustawiam się w kolejce po te słodkości:
http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/02/sodkosci.html

kachasek pisze...

w tym dłuuuugim ogonku i ja się ustawię :D
Info o candy tu: http://kachaskowo.blogspot.com/2010/03/ruszyam-sie.html ;)

Obsesja Kasiulka pisze...

O kurcze jakie cudeńka!!! Zapisuję się koniecznie.

Info na blogu po prawej stronie.

dagszym pisze...

cudeńka. spróbuję swojego szczęścia:)

elianka pisze...

http://eliankowepoddasze.blogspot.com/2010/03/candy-w-piaskownicy.html

I ja i ja spróbuję. Może się uda coś ustrzelić :D

ŚwiatFilcu pisze...

zgłaszam się ;) http://swiatfilcu.blogspot.com

Wisienka pisze...

Świetne cukierasy!
Zgłaszam się :)
http://wisienkanatorcie.blogspot.com/

.edith pisze...

Przesłodkie candy, ustawiam się koniecznie w kolejce :)

angela pisze...

Kolejka strasznie długaśna.. ale zestawy tak bardzo kuszą :)

http://zaczarowana-kraina-angelii.blogspot.com/

kisieltruskawkowy pisze...

Może się poszczęści :)


http://kisiel-truskawkowy.blogspot.com/

Ivy pisze...

Gratulacje! Najserdeczniejsze życzenia ;-)

Dołączam się do kolejki

http://scrapgaleria-ivy.blogspot.com/

Basia Gosia Jusia pisze...

jeszcze my:) Wybierzcie nas !!! wybierzcie nas:)
pozdro
b.g.j.

http://trzydziewczyny.blogspot.com/

Noamiworld pisze...

o jaka dluga kolejeczka sie zrobila, ale mimo to sprobuje :)
i gratuluje serdecznie!!! 1 rok za nami, oby kolejne przyniosly wiecej i wiecej inspiracji :)

Olenkaja pisze...

gratuluję serdecznie 1 roku :) zapraszam do siebie olenkaja.blox.pl

Aneladgam pisze...

Hepi berzdej ;)
Dołączam do chętnych!
Aneladgam, http://lylis.blox.pl

wisienka pisze...

UUUUUUUUUUUUUUUUale kolejka no nic ;-))) Czego Wam życzyć????
Nie kończącej się veny twórczej, zdrówka i wszystkiego naj naj najlepszego.

zapraszam do mnie
http://wisienka2009.blogspot.com/

Alegria pisze...

urodzinowe gratulacje, niech pomysły rodzą się dniem i nocą i by czasu starczyło Wam dziewczyny na realizacje.Staję w kolejce po słodkości:)

Sissi pisze...

great giveaway!!
I posted on my blog:
http://blogcandychepassione.blogspot.com/2010/03/blog-candy-di-art-piaskownica.html

Hugs from Italy

an.na pisze...

Również dołączam do zabawy (może akurat w osiemnastkę mi się poszczęści).
Ponadto zapraszam do siebie www.an--na--rekodzielo.blog.onet.pl

an.na pisze...

Również dołączam do zabawy (może akurat w osiemnastkę mi się poszczęści).
Ponadto zapraszam do siebie www.an--na--rekodzielo.blog.onet.pl

grubanr1 pisze...

piszę się

Marzena pisze...

Ale tu słodkości.Grzech nie skorzystać,choć ogonek długi :)

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 292   Nowsze› Najnowsze»