poniedziałek, 8 czerwca 2009

Gościnny cardlift Kobens



Dzisiaj będzie trochę nietypowo. Witam po drugiej stronie. Fantastyczne i megauzdolnione dziewczyny z Art-Piaskownicy zaprosiły mnie, Kobensa, do poprowadzenia kolejnej zabawy i jak się łatwo domyślić bardzo chętnie z tego zaproszenia skorzystałam.
Chciałabym zaproponować Wam lift uroczej kartki Kristin Langnes. Pozostałe piękne prace jej autorstwa możecie obejrzeć na jej blogu
Pobawcie się kolorami, fakturami i rożnymi technikami.Mam nadzieję, że tworzenie własnych interpretacji sprawi Wam tyle przyjemności co mnie oraz załodze Art-Piaskownicy
Z niecierpliwością czekam na efekty.

Bardzo dziękuję fantastycznej ekipie Piaskownicy za wyjątkowe wyróżnienie mojej skromnej osoby :*

And now for something completely different Wink) Greetings from the other side! The fantastic and mega-talented gals from Art-Piaskownica had asked me, Kobens, to run another challenge, and, naturally, I took the chance.

I'd like to propose a cardlift of a pretty card by Kristin Langnes - you can admire more of her beautiful creations at her blog.

Play with colours, textures and various techniques. I hope creating your own interpretations gives you as much fun as to me and the Piaskownica crew - I anxiously wait for the results!

Thanks again to the fantastic team of Art-Piaskownica for such distinction of my humble person :))





Kobens


anai


ki


muma


Rosaliaa


mamuta


edit


Serdecznie zapraszamy do zabawy, na wasze prace czekamy do 15 czerwca, prosimy zostawiać linki do swoich kartek w komentarzach pod tym postem

7 komentarzy:

meanwhile pisze...

No i co ja mogę powiedzieć??? ŚWIETNIE!!! Coś naprawdę dla mnie! Miks materiałów, dużo "zapaćkań", pole do popisu recyklingowego!! Spodziewajcie się wkrótce mojej pracy!

Nulka pisze...

Kobens boska kartka!

Kristin pisze...

Thank you for picking out my card! A lot of great lifts already.

cynka pisze...

Zapodawczyni tematu kartka - GENIALNA!!!

a to moja

http://cynkowepoletko.blogspot.com/2009/06/trzy-w-jednym.html

kasia_g pisze...

i moja:

http://kasiamarietta.blogspot.com/2009/06/cardlift-5.html

meanwhile pisze...

i jest: http://and-meanwhile.blogspot.com/2009/06/cardlift.html

Brises pisze...

Kartka cudna...

http://ana-brises.blogspot.com/2009/06/pokus-ciag-dalszy.html