wtorek, 16 stycznia 2018

PRINTY "gwiazdki" - wyniki

Witajcie!
Przyszedł czas na podsumowanie grudniowej odsłony zabawy printami. Po ilości zgłoszonych prac widać, że ten motyw bardzo przypadł wam do gustu. I co nas cieszy, zgłoszone prace nie były tylko i wyłącznie pracami świątecznymi. Najlepszą pracę zgłosiła .....
Welcome!
The time has come to summarize our December challenge with prints. After a number of reported art works, we can see that many of You really liked this motive. And what makes us happy, reported art works wasn't only Christmas theme. The best work was reported by....



Dla ciebie mamy banerek z numerem jeden.
We have a banner for You with number one.


Mamy także drugie miejsce, a otrzymuje je ......
We also have second place and it goes to...


Dla ciebie także banerek:
Also banner for You:


Ale to jeszcze nie koniec. Zgodnie z zapowiedzią, przygotowałam dla was
paczuszkę niespodziankę, która właśnie przestaje być niespodzianką :)
But that's not all. According to the announcement I prepared a 
package-surprise for You, that in this moment stopped to be a surprise :)

Paczuszka wędruje do ....
The package goes to ...

Bardzo proszę Ciebie o kontakt na adres: angi@op.pl
Please contact me by email : angi@op.pl

Dziękujemy wszystkim uczestnikom wyzwania
i serdecznie zapraszamy was do naszych bieżących zabaw.
We'd like to thank all participants and heartily invite You to our current challenges.

8 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluje wyróżnień Dziewczynom i bardzo dziekuje za niespodziankę dla mnie☺
    Angi bardzo się cieszę z Twojej niespodzianki-już nie niespodzianki przygotowanej dla mnie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jak mi milo;-) Dziekuje serdecznie! I gratulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego zachowałam się jak gówniarz i nie pogratulowałam... GRATULUJĘ Kobietki :)

      Usuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP