poniedziałek, 13 marca 2017

URODZINOWA FOTOgra - poznajmy się... AnnaMaria

Witajcie!
Dziś zapraszamy Was na wyjątkowe wyzwanie fotograficzne!
Przedstawcie się nam w formie obrazów, których uzupełnieniem będzie ankieta.
Gotowi? To ja zaczynam!
Hello!)
Today, we invite you for a unique photographic challenge!
Present to us in the form of images, which will complement the survey.
Ready? I'm starting!



Mam na imię Iwona, ale w świecie scrapbookerów od lat występuję jako AnnaMaria (wcześniej annamaria323). Mój drugi świat to Pracownia Artystyczna AnnaMaria, zarówno jej forma wirtualna jak i realne miejsce, w którym tak bardzo lubię spędzać poranki, że specjalnie wstaję kilka godzin wcześniej, aby móc rozkoszować się spokojem, ciszą i wschodzącym słońcem. Pochodzę z małej wsi na Lubelszczyźnie. Moja rodzina... jest pokaźna, jak na obecne czasy - mam męża oraz trzy córki. Najstarsza, Karolina, jest już dawno pełnoletnia, średnia Martyna, uczy się w liceum plastycznym, a najmłodsza Sabina, w tym roku skończy 10 lat i tak jak ja, jest zafascynowana scrapbookingiem. Z wykształcenia Hmm... nie posiadam jako takiego wykształcenia. Szkoła w młodości nie interesowała mnie jakoś szczególnie, więc dość szybko nasze drogi się rozeszły. I chociaż później podejmowałam wiele prób nadrobienia zaległości, nie wszystkie zakończyły się sukcesem. Ostatecznie postanowiłam związać swoją zawodową drogę z rękodziełem. Moją wielką pasją jest... oczywiście scrapbooking i wszystko, co się z nim wiąże. A poza tym - starocia, które namiętnie gromadzę - pamiątki rodzinne, rzeczy, których inni już nie potrzebują, stare meble - w moim domu znajdują spokojną przystań. Tego o mnie nie wiecie... uwielbiam sukienki, wysokie obcasy, kawę w filiżance, stare naczynia i ceramiczne dekoracje.

My name is Iwona, but in the world of scrapbooking for years I occur as AnnaMaria (or annamaria323). My other world this is AnnaMaria Art Studio, a form of virtual and real space, in which so much I like to spend mornings, that specifically I get up a few hours earlier, to be able to enjoy the peace, quiet and the rising sun. I come from a small village in the Lublin region. My family... is large, as current times - I have a husband and three daughters. The oldest, Karolina, is a long time of age, average Martyna, is learning in art school, and the youngest Sabina, this year over 10 years and, like me, are fascinated in scrapbooking. I do not have specific education. When I was a young school did not interest me, specifically, so pretty soon our paths diverged. And although later made various attempts to catch up, not all were successful. Finally I decided to tie my career path with craft. My great passion is of course, scrapbooking and everything connected with it. And besides - antiques, which passionately gather - family souvenirs, things that others no longer need, old furniture - in my house are a peaceful haven. The thing you don't know about me... I love dresses, high heels, coffee in the cup, old crockery and ceramic decorations.



 ---

Dla przypomnienia zasady wyznania. Zadanie polega na stworzeniu 
kolażu zdjęć (minimum3), na których pokażecie nam się z innej strony.
 Zdjęcie te muszą być nowe, nie publikowane wcześniej na Waszym blogu.
 Linkujemy do "żabki" pod dowolnym postem,
 który pojawi się na naszym blogu przez następne trzy dni.

As a reminder: a challenge is to make a collage of pictures (at least three) that will show 

us another side of you. Pictures have to be new, yet unpublished on your blogs.

„Jestem scraperką, ale nie tylko … poznajmy się”

Dodatkowo wypełniamy krótką ankietę: 

1. mam na imię ... + nick ...
2. mój drugi świat to ...(nazwa bloga/strony www)
3. pochodzę/jestem rodowitą (...) mieszkam (...)
4. moja rodzina to (pełna dowolność opisu)
5. etatowa (...) z wykształcenia (...)
6. moją wielką pasją jest ... (kilka słów o tej pasji)
7. tego o mnie nie wiecie (podać inne pasje, zainteresowania, napisać o czymś, co nas zaskoczy)   
Kopiujemy ją, uzupełniamy i umieszczamy w swoim poście wraz z kolażem zdjęć. 
(Nie ma obowiązku wypełniania jej w całości.
Pytanie, na które nie chcecie odpowiadać możecie po prostu pominąć.
"I am a scrapper, but not only.. .let's meet" 

Additionally we fill in short form: 

1.      My name is... (+ nick) 
2.      My other world is.. (name of your blog or website) 
3.      I come from(...) I live in (...) 
4.      My family is (unrestricted description) 
5.      I work as(... )I have  a degree in (...) 
6.      My great passion is ...(a few words about it) 
7.      Something you don't know about me yet (other passions, interests or something surprising)
We copy the form, fill it in and publish it in our post along with a collage of pictures.
You don't have to respond to every question.


https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.socialdruk.pl%2F&h=ATNHBLkGdkxEoFmeVEydzcN92Rjc_eiYTqA-ETnyvnpt_cJYIrTH3GwI1e7wBcIBImv7SKY3wRPWLxSKV4aGZQseECp1OIFJVwb10GKYE-XgIkfn9MyYMPAQwHeWskAZnvtsvg

A skoro to urodzinowa zabawa to jest i niespodzianka czyli nagroda!
Sponsorem wyzwania jest SocialDruk . Do wygrania jest jeden z zestawów 
(do wyboru: miniprinty, memoprinty, duże kwadraty lub małe kwadraty). Nagrodę 
otrzyma osoba, która zaprezentuje nam najciekawszą fotograficzną interpretację tematu.


Since it is anniversary game, there is a surprise – a prize to win!
Challenge is sponsored by SocialDruk and the prize is one of the sets. You can choose: 
miniprints, memoprints, large or small squares The prize will go to a person that will manage to present the most interesting photographic interpretation of a given subject.

4 komentarze:

  1. Ale fajnie :) Miło Cię lepiej poznać.
    Nie wiem czy wezmę udział, ale poczytam na pewno chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cie poznać. Ja też mam słabość do szpilek, tylko niestety w moim przypadku kończy się to zakupem i miejscem w szafie bo od większości bolą mnie nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Привет , Ивонна ! Мне нравятся твои увлечения . Я люблю подбирать брошенные старые вещички - это могут быть настолько интересные штучки . Так мне удалось найти старый утюг , инструменты - гаечный ключ и другие вещи ))
    Отличного вдохновения и интересных знакомств !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kredens na fotce, ps zdradź tajemnice gdzie to wszystko mieścisz :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP