środa, 15 marca 2017

URODZINOWA FOTOgra - poznajmy się ... Lera kava


Всем привет!
Cześć!
Пришло и мое время рассказать о себе :) 
Nadszedł czas, abym i ja opowiedziała o sobie :)


Меня зовут Лера. В блогомире я Lera KAVA.
Мой блогhttp://kava4ka.blogspot.com/
География: Родом из Украины, но сейчас живу в России.
Семья: Воспитываю малявку Софию, которой 3 года.
По профессии я маркетолог. 
Хобби: Скрапбукингом занимаюсь около  5лет. За это время были перерывы, но вдохновение оно такое, тебе хочется- и ты просто не можешь отказать себе в удовольствии сделать открытку или альбом.
Очень нравится альтер-скрап.
Была дизайнером во многих украинских, российских блогах. В связи с выходом на работу после декрета, пришлось уйти из нескольких ДК из-за нехватки времени. Еще мне нравится вязать крючком мелкие цветочки, люблю фотографировать природу, играть в боулинг, играть на фортепиано – в прошлом я занималась музыкой 12 лет - дипломированный специалист, концертмейстер, артист ансамбля J

Mam na imię Lera, w blogosferze jestem znana jako Lera Kava.
Mój drugi świat to:  http://kava4ka.blogspot.com/
Pochodzę z Ukrainy, ale obecnie mieszkam w Rosji.
Rodzina: Wychowuję trzyletnią córeczkę Sofię.
Z zawodu jestem marketingowcem.
Hobby/ Pasja: Sceapbookingiem zajmuję się ok. 5 lat z przerwami, ale natchnienie ma to do siebie, że jeśli akurat je masz, to po prostu musisz sprawić sobie przyjemność i zrobić karteczkę czy album:) Podobają mi się alter-scrapy. Byłam projektantką w kilku ukraińskich i rosyjskich DT, ale od kiedy wróciłam do pracy po urlopie wychowawczym, zaczęło brakować mi czasu i musiałam odejść z kilku. Lubię robić na szydełku małe kwiatki, lubię fotografować przyrodę, grać w kręgle, grać na fortepianie - w przeszłości 12 lat zajmowałam się muzyką -jestem dyplomowanym specjalistą w tej dziedzinie, grałam w orkiestrze  i  byłam artystką w zespole J.

The time has come, for me to tell about myself.
My name is Lera, in blogosphere I'm known as Lera Kava.
My other world is
http://kava4ka.blogspot.com/ 
I come from Ukraine , but currenlty live in Russia.
My family is my three year old daughter  Sofia (to opcjonalnie- that I am raising.)

I am a marketer by profession.
My passion is scrapbooking which I do, off and on for about 5 years now. Inspiration's nature is that it's fleeting and when it comes, you just have to make yourself a pleasure and do a card or an album :) I like alter-scraps. I used to be a designer in a few ukrainian and russian DT, but after getting back to work from my maternity leave I had to resign from  few of them. I enjoy crochet little flowers, photographing nature, play bowling and play piano- in the past I used to work in music field for 12 years- I am certified proffesional , I used to play in orchestra and I was an artist in the band J.



 ---

Dla przypomnienia zasady wyznania. Zadanie polega na stworzeniu 
kolażu zdjęć (minimum3), na których pokażecie nam się z innej strony.
 Zdjęcie te muszą być nowe, nie publikowane wcześniej na Waszym blogu.
 Linkujemy do "żabki" pod dowolnym postem,
 który pojawi się na naszym blogu przez następne trzy dni.
 
As a reminder: a challenge is to make a collage of pictures (at least three) that will show 

us another side of you. Pictures have to be new, yet unpublished on your blogs.
„Jestem scraperką, ale nie tylko … poznajmy się”
 "Я скрапер, но не только... давайте знакомиться"
  "I am a scrapper, but not only.. .let's meet" 

Dodatkowo wypełniamy krótką ankietę:
В вашем посте должна быть мини-анкета:
Additionally we fill in short form: 

1. mam na imię ... + nick ...
1. Ваше имя и ник 
1 .      My name is... (+ nick)
2. mój drugi świat to ...(nazwa bloga/strony www)
2. Мой второй мир - ваш блог
2.      My other world is.. (name of your blog or website)
3. pochodzę/jestem rodowitą (...) mieszkam (...)
3. Откуда вы родом и где живете
3.      I come from(...) I live in (...)
4. moja rodzina to (pełna dowolność opisu)
4. Моя семья - это
4.      My family is (unrestricted description)
5. etatowa (...) z wykształcenia (...) 
5. Моя профессиия
5.      I work as(... )I have  a degree in (...)
6. moją wielką pasją jest ... (kilka słów o tej pasji)

6. Мое хобби
6.      My great passion is ...(a few words about it)  
 
7. tego o mnie nie wiecie (podać inne pasje, zainteresowania, napisać o czymś, co nas zaskoczy)  

7. Еще одно мое увлечение, о котором вы не знаете, то , что может удивить нас
7.      Something you don't know about me yet (other passions, interests or something surprising)

Kopiujemy ją, uzupełniamy i umieszczamy w swoim poście wraz z kolażem zdjęć.
Nie ma obowiązku wypełniania jej w całości.
Pytanie, na które nie chcecie odpowiadać możecie po prostu pominąć.
Скопируйте, текст после моих *************
Создайте у себя пост, отвечая на вопросы из этой анкеты, если есть такой пункт, на который вы бы не хотели отвечать, пропустите его.
Также, вставьте , пожалуйста, коллаж из 3-х фотографий Вашего иного увлечения ;)
 We copy the form, fill it in and publish it in our post along with a collage of pictures.
You don't have to respond to every question.



A skoro to urodzinowa zabawa to jest i niespodzianka czyli nagroda!
Sponsorem wyzwania jest SocialDruk . Do wygrania jest jeden z zestawów 
(do wyboru: miniprinty, memoprinty, duże kwadraty lub małe kwadraty).
Nagrodę otrzyma osoba, która zaprezentuje nam najciekawszą fotograficzną interpretację tematu.

Сюрприз-приз от спонсора
Приз получит человек, который предоставить нам самый интересный рассказ и фотоколлаж
и лично от меня тоже будет подарочек одному из комментаторов этого поста! ;) Поехали!

Since it is anniversary game, there is a surprise – a prize to win!
Challenge is sponsored by SocialDruk and the prize is one of the sets. You can choose: 
miniprints, memoprints, large or small squares The prize will go to a person that will manage to present the most interesting photographic interpretation of a given subject.

4 komentarze:

  1. Hi Lera. I also like photography and little flowers, but the real one ;) Nice to meet you.

    OdpowiedzUsuń
  2. Привет , Лера ! Тебя давно знаю заочно , но все же приятно тебя увидеть в этом блоге !! Желаю удачи и исполнения желаний !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, wow It is very interesting about music. Hugs Magda

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP