poniedziałek, 13 lipca 2015

GDT - FOTOgra "Być Kobietą"

Lato w pełni, myślę więc, że to dobry czas, by ogłosić kolejne wyzwanie foto. Dziś temat "BYĆ KOBIETĄ" zaproponowała nam...
Summer is fully blown, it's a good time to present another photo challange. Today's subject is "TO BE A WOMAN" and was proposed to you by...

Oto co powiadziała nam o sobie:
This is what she told us about herself:

"Jestem Paulina, znana w scrapbookingowym świecie jako immacola. Prywatnie żona mężowi, pani kotu i żółwiom. Scrapbookingiem zajmuję się od ponad siedmiu lat. Mam to szczęście, że pracuję głównie w domu i mogę poświęcać moim pasjom dużo czasu, a papierowa twórczość jest częścią mojej pracy. Mam wielkie szczęście pracować w najbardziej magicznym zawodzie jaki znam. Jestem fotografem. Łapię migawki, małe gesty, piękne kolory i wspaniałe chwile."
"I'm Paulina, known as Immacola. I'm wife and owner of a cat and turtles. I create for over 7 years. I work mainly at home, so I can spend time with my passions, and creating with paper is a part of my job. I have this unique luck to work the most inspiring and magic job there is. I'm a photographer. I catch snapshots of short moments, little gestures, beautiful colors and amazing moments."





Kobiecość według Pauliny wygląda tak:
Feminity by Paulina looks like this:



Nasza załoga też przygotowała zdjęcia tego, co kobiety lubią najbardziej, czyli, uśmiech, zakupy, ciuchy, tatuaże. A co Wam kojarzy się z byciem prawdziwą kobietą?
Our Design Team also prepared photos on this theme, focusing on smile, shopping, clothes and tattoos. And what about you? What do you associate with being a real woman?






Na Wasze prace czekamy do 12 sierpnia. Tutaj znajdziecie zasady udziału w naszych wyzwaniach.
We wait untill 12th August for your photos. Rules of participation are available here.

2 komentarze:

  1. Гарна фотогра- справжня жінка. А у мене ось такі асоціації:
    http://lelitka-inspiration.blogspot.com/2015/07/blog-post_13.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny temat! Najbardziej podoba mi się zdjęcie "mam wenę" - uwielbiam takie pozytywne zdjęcia! :D a zdjęcie "nie oceniam po okładce" - piękne, takie delikatne i bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP