czwartek, 25 czerwca 2015

GDT - KOLORY- edycja Szafran

Witajcie kochani!
 Dziś przygotowałyśmy dla was nowe wyzwanie kolorystyczne
Hello!
We prepared a new colour scheme challange for you


Zmieniają się nieco zasady naszej zabawy w KOLORY - zamiast czterech proponujemy Wam trzy kolory. Pamiętajcie, że w pracy należy umieścić wyłącznie kolory z naszej palety. Dozwolone jest użycie dodatkowo tylko czerni i bieli.
We've changed our rules in colour challanges a little - instead of four, we give you just three colours. Remember, in your work you should put just colours from our scheme, but you can add a a little bit of black and white if you want.



W tym wyzwaniu gościnną projektantką jest SZAFRAN, która tak pisze o sobie:
Our guest designer is SZAFRAN, here something about her:

hej :) nazywam się Szafran! mam też imię, ale zdecydowanie rzadziej go używam – a w scrapbookingowym świecie w ogóle ;) na co dzień jestem psychoterapeutą, szczęściem dzielę się z Wybrankiem i Potomkiem, a czynienie sTworków mnie relaksuje :) od zawsze lubiłam coś tworzyć – z lepszymi lub gorszymi rezultatami ;) zaczynałam od robienia kolczyków – w trakcie studiów, przez miesiąc wakacji, miałam nawet swoje stoisko w centrum Katowic – cudowna praca! do tej pory nie mam pojęcia czy i ile na niej zarobiłam! wystarczyło mi samo siedzenie i tworzenie :P późnej był decoupage i świetna folkowa kierownica w Panu Samochodziku (do obczajenia tutaj ---> klik ...) i scrapbooking, który pokochałam miłością wielką i który zachwycił mnie chyba najbardziej tym, że nie trzeba nic wyrzucać, bo „wszystko się kiedyś przyda!” ;)
do niedawna moje sTworki były raczej czyste, jednak podjęłam pracę terapeutyczną i uczę się teraz psikać i chlapać, i nie mieć do końca kontroli nad tym co się wydarzy :P ale dopiero nad tym pracuję... i to właśnie w scrapbookingu uwielbiam – że tyle jeszcze przede mną!
ps. wszystkie moje Szafranowe Twory można obczaić tu http://szafranowetwory.blogspot.com/

Hello :) I'm Szafran! I have a normal name too, but I don't use it very often, especially in scrapbooking world ;) I'm a psychoterapist, I'm happy with my Loved One and a Child, I'm relaxing making my things :) I've always loved to create, with better or worse result. I've started with making earrings. During my studies I even had my own stand in Katowice - great work! Untill this moment I don't know if I made any money and how much! I was happy just to sit there and create :P After this it was decoupage and folk driving wheel in Mister Automobile (check it out here: ---> klik ...) and scrapbooking. I love it because everything can be used and I don't throw anything out ;) At first, my works were clean, now I learn how to spray and splash and have no control - it's therapeutic but I've just started it.... and that's why I love scrapooking - there is so much ahead of me!
P.S. All of my works you can check out here: http://szafranowetwory.blogspot.com/

I jej wspaniały box:
And here lovely box:


A to prace naszej Piaskownicowej załogi
And here are Art Piaskownica's Team works:


Kobens

Zapraszamy Was do wspólnej zabawy. Pamiętajcie, że w pracy należy umieścić wyłącznie kolory z naszej palety. Dozwolone jest użycie dodatkowo tylko czerni i bieli. Wszystkie zasady udziału w wyzwaniach znajdziecie tutaj.
We're inviting you to joint game. Remember, in your work you may use only colours from our scheme, but you can add a little bit of black or white. You can find rules of participation here.

2 komentarze:

  1. Super dowiedzieć się czegoś więcej o Szafran. Pozdrawiam i już się nie mogę doczekać kolejnych sTworków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Kochana! również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP