środa, 19 czerwca 2013

KOLORY - edycja Maryszy

Hej, cześć i czołem! Nareszcie zaczęło się prawdziwe lato, każdy szuka cienia, mrożonych napojów i zimnych lodów. Mamy jednak nadzieję, że mimo tego gorąca macie dużo energii do tworzenia kolorowych rzeczy. Dzisiaj proponujemy wam nową paletę przepełnioną ciepłymi kolorami, która nasze DT zainspirowała do stworzenia pięknych prac.

Hello there! Finally we have a real summer, every one looks for shadow, frozen drinks and cool ice-cream. But we hope that you still have a lot of energy to create colorful things. Today we have a new palette full of warm colors for you to be inspired  It worked just great on our DT and we made a lot of lovely works.

*source*

Oto co nasze DT zmajstrowało do tych kolorków:
Here's what our DT made with these colors:

Kasia:

Huma:

Kobens:

Antilight:

Mamy nadzieję, że czujecie się zainspirowani :) Na wasze prace czekamy do 27 czerwca!
We hope you feel inspired :) We await your works until 27th june!

5 komentarzy:

  1. hej ! cudowny blog, myślę że zostanę z tobą na dłużej + zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja spróbuję swoich sił w WASZYM wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam za klopot,ze podwojnie ale jak w przypadku drugiego dodania inlinkzem mam x do usuniecia to w pierwszym przypadku nie :( stad cala zabawa :) drugi link poprawny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegapiłam termin, ale pooglądać zawsze można więc podpinam i dziękuję za inspirację !

    http://czarnabiedronka.blogspot.com/2013/07/sto-lat.html

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne prace, bardzo mi się podobają... super dobrane kolory... :) pozdrawiam
    http://aniaartstor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP