poniedziałek, 4 lutego 2013

FotoGRA - edycja Magdy

Hej! Zapraszam was dzisiaj na FotoGrę o bardzo fajny temacie :) Waszym zadanie będzie pokazać nam, 
to, co kochacie! Zobaczcie co kochają dziewczyny z Piaskownicy :)

Hello! I'd like to share with you our photo challenge with a great theme :) Your task is to show us, 
what do you love! Take a look on what grils from Piaskownica love :)

Sagitta

Lejdi

Kasia

Antilight

i ja-Magda

Na Wasze zdjęcia czekamy do 14.02!

We are waiting for your pictures until 14.02!

2 komentarze:

Kozio lek pisze...

A gdzie trzeba wyslac zdjecia??

Kozio lek pisze...

ok juz jest:D