poniedziałek, 10 grudnia 2012

Recykling #16 KALENDARZ

Zbliża się koniec roku, w związku z czym czas pomyśleć o kalendarzach. Ale...przecież twórcze dusze nie zadowolą się byle jakim kalendarzem, co nie? :) . Pokażcie nam zatem, jak wykorzystacie stare kalendarze lub jak tym nowym nadacie charakteru. Do dzieła!

Near the end of the year it's time to think about calendars. But ... creative souls do not settle for just any calendar, isn't it? :). Show us what you can do with old calendars or how you can change new calendars and give them new character.

źródło: http://pinterest.com/pin/199495458463155065/

A oto, co nam udało się stworzyć:
This is what we created:
Lejdi 
nowy image kalendarza dołączonego do magazynu:)
 Marysza
zrecyklingowała stary notes tworząc z niego kalendarz
 Sagitta
nowa okładka zwykłego kalendarza

Huma
stary kalendarz zamieniony na notes z pomysłami szyciowymi

Na Wasze prace czekamy do 20 grudnia.
We're waiting for your works to December 20th.

4 komentarze:

  1. o jacie jacie, to ja zgłaszam mój:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O świetny pomysł!! ile prac można zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  3. sowy mnie powaliły są boskie...
    aniaartstor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super inspiracje - szkoda, że kalendarze trzeba pokazać przed świętami - ja na prezent NIGDY nie dawałam kalendarzy, a w tym właśnie roku tak - więc do 24. muszą zostać tajemnicą :(

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP