piątek, 12 października 2012

Recykling #14 KOSZULA MĘSKA

Cześć, serdecznie zapraszam do udziału w moim wyzwaniu październikowym. Proponuję recykling męskiej koszuli, a dlaczego męskiej? Bo jest dużo materiału do wykorzystania :) a może guziki, kołnierzyk? Jest tyle ciekawych możliwości.
Zainspirujcie się pracami naszego zespołu!


Hi,
Welcome to my October Challenge. I would like to propose recycling of the men's shirt. And Why men's shirt? Because it has a lot of textile to use, and maybe also buttons, collar? There is so many possibilities. So please get inspired with the works of out design team.
Waiting for your interpretations!




Huma

Lejdi

7 komentarzy:

  1. pojechałyście laski! szczęka mi spadła jak zobaczyłam te przerobione na damskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you girls accept older posts? I've just posted a card right in theme!!
    have a look : http://joli-passe-temps.blogspot.com/2012/10/carrement-beau.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysły:-) a mam pytanie było już ogłoszenie wyników z wyzwania poduszkowego?

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie wyszly prace :D mega insirujace koszule!!! sagitta twoja przerobka powalila mnie na kolana!!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. witam serdecznie :) i mam pytanko - kiedy możemy spodziewać się wyników wyzwania poduszkowego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!!! Szacun dla zdolnych krawieckich rączek...

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP