poniedziałek, 10 września 2012

Mapka Ibiska

Witajcie moi mili!
Hello my friends!

Dzisiaj moja kolej poprowadzenia wyzwania w art-piaskownicy. Bardzo dawno nie mapkowałyśmy, prawda? Zatem zapraszam do wypróbowania mojej mapki LO, którą na dzisiaj przygotowałam.
Today is my turn to challenge you in art-piaskownica. We havent't been making any LO map for a very long time. Therefore I invite you now to try my newest LO sketch that I prepared for you today.





Prace naszego teamu prezentują się następująco:
Here are the works of our team:

Antilight


Lejdi


Worqshop


Magda M



Ibisek





Na wasze prace czekamy do 18 września.
We're waiting for your interpretations through 18th September. Have lots of creative fun!


6 komentarzy:

  1. Such nice collage-style... things... very pretty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziewczyny fenomenalne prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne prace :D i ta w linkach praca kitty! no super!

    OdpowiedzUsuń
  4. po czasie, ale skoro się inspirowałam to wrzucam ... dzięki za "przebudzenie" ...

    http://farm9.staticflickr.com/8310/8006639542_8dab3ec597_c.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem, ze juz dawno sie skonczylo ale i tak chce Wam pokazac mojego LOsa... bardzo przyjemna mapka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ki, Basia, dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP