poniedziałek, 17 września 2012

Rękoczyny - PODUSZKI - edycja Humy


Witajcie twórcze dusze!
Dziś proponujemy Wam zabawę z poduszkami! I wcale nie chodzi nam o bitwę na poduszki Wink pokażcie nam różne oblicza poduszek: stwórzcie poszewki, poduchowe maskotki, poduszki kanapowe i takie, jakie tylko przychodzą Wam do głowy Smile

Hello crative souls!
Today we suggest a challenge with pillows! And I'm not talking about a pillow fight Wink Show us various faces of pillows: create pillow-cases, pillow-plush toys, couch pillows and others which come to your mind! 



A oto i nasze dzieła:
And here are our works: 

Marysza:

Sagitta:

Huma:

Plakatówka:
Antilight:

Miłej zabawy!
Have great fun! 


17 komentarzy:

  1. antilight!!! *_* cuuuuuudooooooooooooooooooooooo!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyzwanie porywające..
    czy można zgłosić więcej prac??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny cudne poduchy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. to będzie tu kolekcja arcydzieł, chętnie spojrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pomysły! Nie ma nic lepszego niż wygodna podusia... A mi jedna to za mało :D

    http://silviageart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyzwanie! zamieszczę zdjęcia prac, które znajdują się w mojej galerii Picassa, mam nadzieję, ze nie będzie problemu, szczególnie że zamieszczę tam informację o wyzwaniu :) daty przy zdjęciu proszę nie brać pod uwagę, mam nowy aparat ze złymi ustawieniami których jeszcze nie zdążyłam zmienić. Same prace powstały niedawno. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a banerek na blogu o tu :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. no nic. nie wiem czy mogę, ale dołączam druga pracę na wezwanie.
    tym razem wrzucam puzzlowego poducha ślubnego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością dołączam do poduszkowego Zespołu:-)

    http://malachitowa-laka.blogspot.com/2012/09/craftujemy-dla-hospicjum-cordis-podusie.html

    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, I'm delighted that my photo with my cushions've liked but this is a personal photo and before use I wish you asked me for permission to use the image.
    thank you, ask your bloggers cite the source if they use the photo.
    have a good day.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział, tylko nie wiem jak...
    Czy mam wysłać gdzieś zdjęcia poduch?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ata-pod wyzwaniem jest niebieska żaba-gdy w nią klikniesz, to wystarczy w odpowiednie miejsce wkleić link do Twojego bloga lub galerii ze zdjęciem poduchy i gotowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Huma - dziękuję :-)
    Już zrobione. Tyle, że zabawę podlinkowałam w innym, osobnym poście.
    http://hobbyata.blogspot.com/2012/09/pierwsze-wyzwanie.html

    Nie wiem, czy to zgodne z zasadami, ale o wyzwaniu "poduszkowym" dowiedziałam się z komentarzy pod postem. Więc uznałam, że edycja po paru dniach nie ma sensu i lepiej opublikowac nowy wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez przypadek dowiedziałam się o wyzwaniu poduszkowym i postanowiłam dołączyć.. Mam nadzieję,że mogłam...

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP