sobota, 4 lutego 2012

Mapka #26 Ibiska

Zapraszam do zmierzenia się z nową mapką. Jest inna od poprzednich, ale równocześnie lekka i przyjemna. Mam nadzieję, że będziecie się z nią bawić równie dobrze jak nasza wspaniała załoga.
I'd like to invite you to tackle a new sketch. It's a bit different from the previous ones, but at the same time light and pleasant. I hope you'd have as much fun with it as our fabulous team :-)



A oto nasze prace:
Here are our samples:

Kobens postawiła na kartkę
Kobens adapted the sketch for a card


Natomiast reszta dziewczyn zrobiła cudne LOsy
The other girls created fantastic LOs.

Antilight


Anna-Maria


Ula


Muma


MonaLisa


Nulka





9 komentarzy:

  1. great layouts!!!!
    I´ll try mine later :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Visell, może być również i digi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful work!
    Beautiful sketch!!
    ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Visell może być kartka :) Zerknij na prace Kobens :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być kartka, poduszka, torba na zakupy, LO, mozaika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witajcie :) wpraszam się nie zaproszona-obecna Liftonoszka- ale mało mi mało ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, spóźniłam się z pracą jeden dzień. Jednak i tak jestem zadowolona, bo mapka zainspirowała mnie do zrobienia na szybko kartki walentynkowej.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP