sobota, 25 lutego 2012

GDT Fairy Di - CardLift #28

Witajcie w kolejnej edycji cardliftu!
Welcome to another edition of the cardlift challenge!  


 
Jest to równocześnie pierwsze wyzwanie prowadzone przez Gościa Specjalnego, jednej z projektantek wyłonionych w wyniku naszego GD Call. A jest nią - Fairy Di z Rosji :-)
This challenge is also the first one run by a Special Guest, onbe of the guest designers chosen in our GD Call. Meet and welcome Fairy Di from Russia :-)

Witam! Na imię mam Diana, a część z Was zna mnie jako Fairy Di. Jestem 27-letnią Lwicą (co wiele wyjaśnia! ;-))). Urodziłam się i wychowałam na dalekiej Północy i nadal jestem zakochana w tym regionie i ludziach, którzy tam żyją! O scrapbookingu dowiedziałam się dwa lata temu, i chociaż na początku wydawało mi się, że to nie dla mnie - szybko wpadłam po uszy! W tworzeniu najważniejsza jest inspiracja, moja często bierze się z moich marzeń... Jak pewnie większość z Was uwielbiam różne scrapowe nowinki i materiały, lubię wędrować po blogach innych twórców, podziwiając ich prace. Mój styl to połączenie shabby chic, eco-style i mixed media. Cały czas się uczę i chcę rozwijać się w swoich pracach!
Welcome! My name is Dianaprobably many of you know me as the Fairy Di. I am 27 years old Lioness (and it explains a lot! ;-) Born and raised in the far North, madly in love with that region and the people who live there! I met scrapbooking about two years ago and although I wasn't initially fascinated with it, I soon fell in love completely!
The most important thing in art is inspiration, and mine often comes from my dreams... 
Like perhaps most of you I love new technology, materials ... I love to visit for hours to other scrappers blogs and enjoy their masterpieces! My sgtyle combines shabby chic, eco-style and mixed media. I'm still learning and hope to personally grow in my creations!

Fairy Di proponuje nam zliftowanie jednej ze swoich pięknych kartek:
Fairy Di's challenge is to lift one of her beautiful cards:



Sama również przygotowała autolift:
She also created an autolift: 



A oto prace naszej drużyny:
And here are the cards from our DT: 


 Edit


Flora

Ki

Kobens

Oliwiaen

Zapraszamy do udziału w wyzwaniu - linkujcie Wasze prace do 5 marca.
Join in the fun and link your cards till March 5th. 

9 komentarzy:

  1. Чудеснейшие работы!И оригинал вызывает жуткое восхищение!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne prace! Miałam już dzisiaj nic nie robić ale chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie kartki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne :) mnie się też zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny, wasze prace są niesamowicie piekne i mnie rowniez motywuja do dzialania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Диана! Мы тобой гордимся!

    Работа Ki бесподобна!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prześliczne :) Świetna karteluszka, do liftowania też;)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP