poniedziałek, 7 listopada 2011

FotoGRA "Liść"

Za oknami już jesień i w związku z tym tematyka kolejnej FotoGRY związana będzie z tą, jakże piękną, porą roku. Bo poza deszczem i chłodem mamy też piękne jesienne żółte, pomarańczowe, czerwone liście. Tak, tak, tematem zabawy jest LIŚĆ. Podpowiemy Wam tylko tyle, żebyście skupili swoją uwagę na pojedynczych liściach, nie na ich ogromie.


Autumn has come and thus the subject for another edition of the photo challenge. Apart from rain and cool weather autumn brings beautiful yellow, orange and red leaves. Yes, the LEAF is the subject for the challenge. Here's our tip: focus on single leaves rather than a bunch of them.

A oto jak my je widzimy:

Nulka


***

Oliviaen


***

Flora


***
Antilight


***

Mona Lisa


***
Kobens


***

Anita


***

Na Wasze zdjęcia czekamy do 16.11 :)
Nie zapomnijcie o podlinkowaniu na Waszych blogach, że jest to Piaskownicowe wyzwanie :)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie jesienne wyzwanka :) Zgłaszam dwie fotki. Pozdrawiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. można zgłosić więcej niż jedno? Bo mam problem z wyborem jednego. hmm ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze patrzyłam z boku, ale co mi tam - tym razem się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdaleno, oczywiście, można zgłaszać więcej niż jedno zdjęcie :)

    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyzwanie świetnie "wstrzeliło się" w moje fotki z niedzielnego spaceru ;-) W związku z tym przesyłam aż trzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. więc i ja dodaję drugie zdjęcie ... ależ będziecie mieć tutaj zdjęć liści! teraz to temat chodliwy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. А обязательно чтобы был только листик? А если один орех?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogłam się powstrzymać ;D i dodałam jeszcze jedno ...

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też spróbuję ;))
    pozdrawiam wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytanko: czy to musi być liść jesienny?

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP