wtorek, 25 października 2011

Fotolift #14

Za oknem coraz szybciej robi się ciemno, pogoda już nie taka piękna, leje, wieje i zimno. Dlatego tez nie będziemy was tym razem wysyłać w teren . ( chociaz oczywiście możecie!!!)

The evening fall earlier and earlier every day, the weather is no longer so beautiful, it's cool, raining and the wind's blowing. So no filed work this time (though surely you might go outside if you wish!!) 


 Ta edycja fotoliftu  bowiem będzie dotyczyć zdjęcia krzesła. Ale zwróćcie prosze uwagę na kompozycję zdjęcia-oryginału - na pionowe ułożenia, na wykadrowanie krzesła i tło.Starajcie się jak najwierniej oddać kompozycję, bo oto własnie w fotolifcie chodzi.

The newest edition of the photolift is about a CHAIR, so we stay indoors. But pay attention the the details of the original photo: the composition, vertical orientation, the frame and the background. Try to be as close to the original as possible - that's what lift is about. 

Po przydługim wstępie czas na zdjęcie do liftu:

After this longish intro - time to introduce the inspiration photo:


A oto juz interpretacje ekipy Piaskownicy

Anita



Ibisek



MonaLisa



Oliwiaen




Na wasze zdjęcia czekamy do 5.11. 


5 komentarzy:

marysza pisze...

oooo wasze fotolifty sa niesamowite :) szkoda ze nie mam zadnej takiej fotki.. i nic co by do tego pasowalo w domu.. ale moze jak gdzies bede to sie cos sptryknie.. w kazdym badz razie w waszych pracach jestem zakochana:D

Karolina pisze...

Przepiękne prace.

vivi22 pisze...

ja po raz pierwszy zawitałam do Was ze swoją interpretacją. Ale mam nadzieję, że częściej będę bywać :)

martadr pisze...

Dziewczyny ciekawe te Wasze prace - podoba mi się pomysł i nawet już mi po głowie chodzi pomysł ) pozdrawiam martadr

Anko pisze...

Moje ulubione krzesło doczekało się portretu.Miłego oglądania.
http://handmade-anko.blogspot.com/