piątek, 14 października 2011

FotoGra Anity -drzwi

Zapraszamy do kolejnej edycji Foto-gry. Dzisiaj tematem są drzwi. Wakacyjne podróże sprzyjały fotografowaniu i mam nadzieję,że w Waszych zbiorach znajdą się cudne pamiątkowe zdjęcia z tajemniczymi wrotami,starymi, skrzypiącymi drzwiami do wakacyjnych chałup,czy też słodkie drzwiczki rodem z chatki z piernika. Czas trwania zabawy to 23.10. A poniżej nasze zbiory :]. Miłego pstrykania 


Welcome to another edition of the photo challenge. Tdoay's subjest is DOOR. Summer travels favoured taking photos and I hope you can find among your collections gorgeous photos of mysterious gate, old squeaking door to summer huts or pretty door to some gingerbread house.
The challenge is open through October 23rd and here are our findings:

Have a nice clicking Smile   

 Anna-Maria




Flora 


Ki


Nula


Anita



Antilight


pozdrawiam An 



27 komentarzy:

Agata Adelajda pisze...

Mam zdjęcie, ale gdzie ten dinks do dodawania zdjęcia?
Pozdrawiam:)

Madzik pisze...

No własnie -nie ma dinksa ;o))
Moja fotka tutaj:
http://madzik-scrapuje.blogspot.com/2011/10/httpwwwbloggercomimgblankgif.html

bazgrająca pisze...

ostatnie drzwi/brama są rewelacyjne!

sova pisze...

tez bym coś dorzuciła ale nie wiem jak:) ja początkujący człek jestem:)

asjah pisze...

cudowne fotki, ciężko będzie Wam dorównać ;-)

Agata Adelajda pisze...

Ok, skoro dalej nie ma dinksa - oto moje zdjęcie:
https://lh3.googleusercontent.com/-6gr_FMtAkj4/SifHUy5QjsI/AAAAAAAAC68/b-GveCletrk/s512/102_0138.JPG

marysza pisze...

oj chcialabym juz wrzucic link to nie ma jak :(

marysza pisze...

ah i moje zdjecie tu jakby co: http://marysza.blogspot.com/2011/10/mysterious-doors.html

oczywiscie podlinkowane!! ;p

Selennea pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
anita się nudzi pisze...

dinks już jest-wybaczcie opóźnienie.Oczywiście komentarze też są ważne :]
Sovo użyj linkiz-instrukcja na górze strony

Agata Adelajda pisze...

Czy można więcej niż jedno?

Novinka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Puchilinka pisze...

I ja zgłaszam fotkę po długim zastanawianiu się.... Myślę jednak, że drzwi to drzwi ;) Więc przesyłam zdjęcie drzwi słońca w mojej ukochanej Boliwii :) Pozdrowionka

Novinka pisze...

Nie wiem czy moje drzwi się wpisują w reguły tej fotogry, bo to drzwi okienne, znaczy się okiennice :) Jak nie to oczywiście poproszę o usunięcie.

asjah pisze...

a jest jakiś limit ilości zgłaszanych prac? bo drzwi to moja pasja, uwielbiam je fotografować i sporo tego już mam ;-)

martadr pisze...

Dołączyłam do FotoGry z przyjemnośią :) tyle, że coś zdjęcie się nie pokazuje :). Pozdrawiam http://wiadomosci-decoupage.blogspot.com/2011/10/drzwi.html

Agata Adelajda pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
sova pisze...

dziekuję za podpowiedź, udało się :)

anita się nudzi pisze...

Martadr-powinno się pokazać,albo spróbuj jeszcze raz
nie ma limitu ,ale pamiętajcie od podlinkowaniu prac

Mizia pisze...

Ja też przyniosłam swoje drzwi :))) Moja pierwsza fotogra, ale chyba wsiąknę ;)

magdalena pisze...

czemu nie widać mojego zdjęcia? link działa :(

magdalena pisze...

o. widać. bossko :)

thYmkA pisze...

no to dodałam!:-) fajna iniclatywa!

Ruda S. pisze...

kiedyś trzeba spróbować pierwszy raz ;)

bazgrająca pisze...

drzwi 6. Selennea są świetne :)

Szara pisze...

choć uważam pierwsze zdjęcie maryszy za najlepsze to wrzucam też swoje:]

ewelajna pisze...

No i się spóźniłam...