sobota, 30 lipca 2011

KoloroTON #5

Wiem, że jeszcze są wakacje i wiem też, że połączenie kolorów, które dzisiaj chciałam Wam zaproponować może kojarzyć się z rozpoczęciem roku szkolnego i znienawidzonymi (przez niektórych) mundurkami, ale równie dobrze może być połączeniem jagód ze śmietanką ;) Dzisiaj łączymy biel i granat.

I know it's still summer and I know you may associate the colour combination I want to propose today mainly with the school and the hated (by some) school uniforms. But it can be the combination of blackberries with cream too So today we mix white and navy-blue.

Zdjęcie autorstwa {bright fizz}

Pamiętajcie, że w tej zabawie nie musicie się ograniczać tylko do kartek i LOsów, dajcie się ponieść wyobraźni :) Ważne jest natomiast, aby kolorami dominującymi był granat oraz biel.

Remember, you don't have to limit yourselves to cards nad LOs only, let your imagination run away with you The important thing is that white and navy-blue predominate in your projects.  And here's how this delicious duet inspired our team:

Tak ten smakowity duet zainspirował naszą załogę

 
Anna-Maria


Anita


Ki

 MonaLisa

Flora

Makówka

 Kobens


Katasiaczek
IMG_0126

Na Wasze prace czekamy do północy 8 sierpnia  
We're waiting for your creations until midnight August 8



11 komentarzy:

  1. broszka i bransoletka są super! :) i kartka z serduchem bardzo wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kolory ostatnio ciągle mnie atakują. I choć za białym jakoś szczególnie nie przepadam, to z granatowym tworzą rewelacyjne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Girls love your challanges!

    Tell me please - should I likn back only in my blog? Or it's enought to put link under my photos at my flickr account?

    OdpowiedzUsuń
  4. Teeshoom any link to your gallery on Flickr or your blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam moje gimnazjalne kolce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a niech tam, raz kozie wio :) zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój pierwszy królik akurat podpasował kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ło matko, ile chętnych ;)) no to ja też nieśmiało się zgłaszam, z moim mini albumem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przez zupełny przypadek uszyłam biżutkę dokładnie w tych kolorach. Podoba mi się bardzo takie zestawienie, więc zgłaszam z przyjemnością. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No to poszło,pierwsza zabawa wyzwaniowa.Na ostatnią chwilę,ale zdążyłam:-)Chyba lubię takie kolorowe wyzwania;-)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP